Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skoromonolog "vyšší bytosti"

Výběr:
29. 01. 2002
6
0
2875
Autor
Kami

Nazdar červe, pčík, zase děláš pitominy?

Kdo jsi a co je ti do toho, co já dělám?

Stěžoval sis, pčík, že jsi sám, že tě nemá nikdo rád a že řeči tvojí babičky o strážných andělech jsou jenom, pčík, kecy. Tak jsem tady! Můžeš mi říkat třeba halucinace. Pčík.

Tak fajn, existuješ, ale to nejsi moc dobrý anděl strážný, když můj život vypadá tak, jak vypadá.

Žiješ? Žiješ! Tak si nestěžuj. Hele, víš co máme práce, pčík? Ty vaše babičky si to hezky, pčík, vymyslely! Že prý každý člověk má svého anděla strážného, který hlídá jeho krůčky a snad ho i za ručičku vodí... Houby! To tedy nevím, kde bychom žili, kdyby nás bylo šest miliard. Jo holenku, mám na starosti kolem desetitisíce lidí, pčík, a to už je nějaká lítačka! Těch přesčasů a žádné příplatky za prostředí, pčík – na Aljašce mrzne, v Keni je vedro, že se tam nedá dýchat..., pčík. Neciv tak a slez z toho zábradlí. Héépčííí.

Aha, tak proto kýcháš, ty změny podnebí ti nesvědčí.

Houby! Mám alergii na blbce!


Danny
05. 07. 2002
Dát tip
(*)

Toxman
28. 03. 2002
Dát tip
A pak, že z nás nemají být andělé nemocní :-)))

Šílená
07. 02. 2002
Dát tip
:o))))))))))))))))))))))!!!! aůůůůůůůůůůůůů

Anděl009
31. 01. 2002
Dát tip
Je, Materulo, je... neboj.

Anděl009
30. 01. 2002
Dát tip
Materulo, Materulo... ty jsi číslo... (větší než jedna+jedna) :)

Kastel
29. 01. 2002
Dát tip
:o) T

Kami
29. 01. 2002
Dát tip
Materulo, to umí jenom xy - povídat si ve dvou (tedy ve třech), já si musím vypomoct jinak :o)

Kami
29. 01. 2002
Dát tip
Ano xy je sluníčko :o). Lechtají? Ale to je nebezpečné!!! (U mě) :o)))

Kami
29. 01. 2002
Dát tip
Já ani nevím, jestli byl opeřenej... :o) ... sluníško, jako že je!

Anděl009
29. 01. 2002
Dát tip
No todle mě teda baví, jak si to tady rejsujete... každej jich má několik... no bodejť ne, když jedeme na směny a musíme se všelijak střídat a zastupovat... to si jako myslíte, že na vás furt budem čučet a ani chvilku si nevydechnem??? :)

Krel
29. 01. 2002
Dát tip
JO!!

Anděl009
29. 01. 2002
Dát tip
Materula: ano! s tim cítěním máš naprostej recht! ty nás snad opravdu vidíš... Hubertxy: hele, ty seš nějakej cynik, prosimtě... co tim zakrejváš? ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru