Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty jsi

24. 12. 2012
6
8
1057
Autor
Stavák

Něco málo o mně

ale pěknej

KVÍTEČEK

 

Český stavák

10. 12. 2010

Český stavák - holub vyšlechtěný v České republice, temperamentní, menší střední voláč, méně vzpřímeného držení těla (pod úhlem menším než 45°). Vole má hruškovité. Výjimečně lesklé barvy opeření. Typický let - holub tleská křídly, a postaví-li je při letu vysoko nad sebe, padá, poté opět začne tleskat, a nabírat výšku. Český stavák je u nás nejrozšířenější holub, i když ne všechny jeho rázy jsou chovány stejnou měrou. Požadována je u něho dokonalá volatost, barevnost a její lesk, přesná kresba a přihlíží se i k jeho sportovnímu výkonu - stavění, tleskání křídly a orlování. Dlouholetým přeceňováním důležitosti barev a lesků opeření před ostatními plemennými znaky (zejména tělesnými tvary) byl chov našich staváků veden nežádoucím směrem. Holubi z celé řady chovů byli sice dokonale barevní a lesklí, zároveň však malí, nevolatí a bez temperamentu. Náprava těchto chyb nebude krátkodobou záležitostí.

 


8 názorů

Stavák
27. 12. 2012
Dát tip

To jsem rád ;)

Díky za návštěvu.


Alegna
26. 12. 2012
Dát tip

:) už je mi to jasnější


Stavák
25. 12. 2012
Dát tip

Děkuju všem za návštěvu a milé vzkazy... obzvláště Kočkodan, mě po ránu pobavil :DD


Sluší to, pánovi, sluší. :-)


Kočkodan
24. 12. 2012
Dát tip
U tebe je ale náprava na dobré ceste, obzvláste volatost se mi zdá jiz velmi slusná. Hapruje to vsak predevsím jeste ve stavení. :-)

marcela.m.
24. 12. 2012
Dát tip

:)**


Čudla
24. 12. 2012
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru