Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poleť se mnou

27. 12. 2012
7
18
2611

Tak mladí a živí jsme jen spolu

                                                Poleť se mnou,

                                                nad střechami budeme kroužit

                                                a po sobě toužit

                                                tu chvíli, než v náruči

                                                si přistanem.

 

                                                Přihladím ti pírka,

                                                kohoutku můj,

                                                v tom letu se ti pocuchala,

                                                však si je zase

                                                pro mne načechráš.

 

                                                I já s tebou poletím,

                                                v tvé náruči budu kroužit

                                                nad celým světem

                                                a ty budeš

                                                opojným vánkem mým.

 

                                                Bdím či sním?


18 názorů

Díky Taublo. Tehdy jsem si poletovala a nyní táhnu unavené nohy za sebou.


Taubla
23. 04. 2013
Dát tip

pěknééé Evženie


DavidPetrik
01. 01. 2013
Dát tip

@Evzenie: take mam rad texty s interpunkci. Bohuzel na nekterych pocitacich tady v Texasu nemam nastavenou ceskou klavesnici...


Milý DavidePetriku. Děkuji za hodnocení mého dílka. Nehodlám být velkou básnířkou, postačí mi, když několik lidí pochopí, jak je krásné mít rád. A ten můj "kohoutek" létá na svůj věk ještě velmi slušně. A o tom to je.

Hezký další rok

P.S. Já zase nemám ráda texty bez interpunkce.


DavidPetrik
30. 12. 2012
Dát tip

Takle naivni linka je stravitelna pouze v uplnosti. Tady si nejsem jisty, zda promlouva uprimne nebo jako stylizace. Proto je vysledny dojem nikoliv okouzlujici (treba jako u naivnich basnicek od Hrubina), ale spise smiseny, rozpacity. A technicka poznamka na konec: drubez neni schopna "krouzeni" neboli plachteni, coz jenom nechtene ironizuje text.


Dnes bych pro tebe, Lubošku,  měla kávová zrnka s kapkou vroucí vodičky. Tak jak to máš nejraději. Rozhodně zaleť. Je od Žida.


Kočkodan
28. 12. 2012
Dát tip
Nás let mne vycerpal, lásko sladká, paráty chvejí se, slabo mi je, musím si doplnit kalorie, uvarís neco do volátka?

Stačí, že to ví ten jeden, Staváku. A děkuji.


Díky, pedvo. A taková závist je i milá.


Milý Čudlo, určitě na to máš tu svou, které píšeš ta krásná vyznání.


Stavák
28. 12. 2012
Dát tip

já snad vím?

moc hezké **


pedvo
28. 12. 2012
Dát tip

Vždycky je komu závidět. Krásně jsi to napsala.


Čudla
28. 12. 2012
Dát tip

Chtěl bych letět s tebou. *


Děkuji, Alegno.


Děkuji, pánové. Myslím, že tato mírnější forma je pro mne postačující.


Alegna
28. 12. 2012
Dát tip

:)T*


Vampirelord
28. 12. 2012
Dát tip

Kočko....takže abys věděla...tak sníš !!!!!.........Tou erotikou je to jenom takové líznuté...mohlas přitvrdit...ale pěkný...lehký nádech....hezké.....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru