Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tragický osud

01. 01. 2013
7
16
1380
Autor
FAE BOMB

 

 

 

Tragický osud

 

 

Zemřelo rajče a do hrnce dáno,

kečupy po něm zůstaly.

Žral jsem je večer, někdy i ráno,

takže mi párečky mnohem víc chutnaly!!!

 

 

 


16 názorů

Sršáň
13. 01. 2013
Dát tip

první dva řádky jsou naprosto geniální   už jenom za ně *t


já se teda FAE vůbec těm felčarům nedivim, že chtějí tvůj nožík. Možná by ti měli zabavit i zubní protézu :o)


Diana
02. 01. 2013
Dát tip
A já si při tvé první zmínce o blázinci pomyslela, že se nějak dostali k tvým básním ;-) - a on v tom byl zatím nožík Claudius, vlastně Gladius. Tu povídku určitě napiš!!! Povídej, přeháněj! (srandy není nikdy dost) Ještě jsi praštěnej nebo už ses z toho dostal? Tak příště opatrně! a hodně zdraví (v tvým případě i duševního) do toho nového roku! :-))))

Toscana
02. 01. 2013
Dát tip

FAE, vidno, že se nenudíš! Tohle zažít na svátky, to už chce kus kumštu! :))))


FAE BOMB
01. 01. 2013
Dát tip

Veselé Kremace a šťastný Nový hrob vám všem!

Diana: Koncem roku mě dokonce chtěli zavřít do blázince! Fakt!!! :-)) Měl jsem votřes mozku, takže mě převezli do nemocnice. Zde mi odebrali můj zavírací nožík, kterému díky jeho vzhledu intimně přezdívám "Gladius", abych snad sobě nebo někomu neublížil. Pravil jsem, že jsem i přes otřes mozku svéprávnej, což ti hlupáci kategoricky odmítli. Řekl jsem jim tedy, že nikdo z nich nemá potřebnou kvalifikaci ke stanovení mé svéprávnosti, pouze psychiatr. Tento mě následující den "vyšetřil", vpodstatě takovej pokec, načež prohlásil, že svéprávnej jsem. Pochybnosti začal mít tehdy, když jsem se začal dožadovat svého nožíku. Co na tom, že jsem měl ještě jeden, chtěl jsem jen doktůrka trošku poškádlit. Otázal se, nač potřebuju nůž. Odvětil jsem cosi v tom smyslu, že nůž potřebuju k sebeobraně a to pro případ, že by na pokoj vtrhl nesvéprávný šílenec s otřesem mozku, kterému nůž odebrán nebyl... No, abych to zkrátil, po chvíli ze mě byl psychiatr sám na prášky a zcela vážně mi vyhrožoval blázincem. Vlastně je toho dost, co jsem v tý nemocnici zažil. Už tenhle přidanej "vlastní názor-kritika" je skoro na menší povídku...


Winter
01. 01. 2013
Dát tip

Připojuji se k hořčicovým!

*


Benetka
01. 01. 2013
Dát tip
...já raději hořčici... :-D

Kočkodan
01. 01. 2013
Dát tip
Resení asi jiné není – uzavrené oddelení.

Diana
01. 01. 2013
Dát tip
Aby snad toho nebylo málo, FAE mu napsal nekrolog. Název to dílo má: "Doskákalo..." (Měl by ho vyšetřit psycholog)

Toscana
01. 01. 2013
Dát tip

chacháááá - i s minutou ticha za koňadru! :))))) *t


Kočkodan
01. 01. 2013
Dát tip
Ze snedl ptácka i s operením, tak to si na FAE pramálo cením. Kockodan smutní ted, pláce a vzdychá, venujme konadre minutu ticha...

Čudla
01. 01. 2013
Dát tip

Líbí *


Alegna
01. 01. 2013
Dát tip

:)


Diana
01. 01. 2013
Dát tip
Bombička, to je "bonviván" ve velkém stylu hráče nevadí, že bude posmíván - vždyť sežral i ranní ptáče. :-)

Kočkodan
01. 01. 2013
Dát tip
Kdyz porád pozírás párky a kecupy, zdali se na brisku tuk zvolná nekupí? Varuji, prestan s tím, dockás se cejchu, nejpozdejc do jara más peknou cejchu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru