Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Omluva uživateli Jirka Metelka za přesunutí diskuze

02. 01. 2013
6
29
2937
Autor
Admin A


 

Drazí písmáci, kolegové, kamarádi.


Dovolte mi, abych se na tomto místě oficiálně a sám za sebe omluvil uživateli Jirka Metelka za to, že jsem mu přesunul diskuzi z hlavní strany.

Hluboce se za toto své pochybení stydím. Věř, Jirko Metelko, že trauma z tohoto pochybení v mém srdci zůstane navždy. Nenacházím dostatek vhodných slov, kterými bych se ti omluvil a kterými bych dostatečně vyjádřil lítost, která prostoupila mým srdcem.

Pokud mi prozradíš svou adresu, zašlu ti omluvu poštou mail


S veškerou úctou, zdrcený a hlubokou krizí procházející
 

 


Admin A

 

broken heart


29 názorů

Oldjerry
30. 07. 2017
Dát tip

To ale přeci nic nemění na věci... jediné pozitivum - je to nadčasové...

a z mé strany něco jako nostalgie: když jsem tu začínal, bylo denně 2 až dvě a půl strany nových věcí. Podívej se, kolik se toho píše dnes... to je ovšem trochu mimo téma, ale já jsem si toho vědom. Ať se ti daří...


Admin A
29. 07. 2017
Dát tip

Nic ve zlém, Oldjerry, ale tohle dílo je staré čtyři roky... :-)


Oldjerry
17. 07. 2017
Dát tip

Promiňta starému muži: vy volové - místo abyste  spolupracovali na kvalitě serveru, který byl celá léta vlajkovou lodí literárních webů, tak se tu hašteříte jak báby od necek, nesmyslně se urážíte a vzbuzujete

obraz desítky kohoutů boje

na jedné hromádce hnoje...

Nějaké  dílčí střety tu byly vždycky, ale nějak totu houstne a teď, po skoro dvanácti letech tadytumé přítomnosti je Písmák už někde jinde, než jeho statut slibuje. No, je to vlastně fuk... za pár let tu bude místo Písmoně stejně IT minaret, z něhož poplynou lahodné zpěvy muezinů. Aspoň bude na co vzpomínat...

...a my blbci, místo poezie vymýšleli jeden na druhého nejrafinovanější útoky a urážky.   

Jeden bez druhého jsme každý jen hovno...


Movsar
21. 09. 2016
Dát tip

a napsat "omluvám se sám za sebe".. patrně ani nebudeš nadán intelektem.


Movsar
21. 09. 2016
Dát tip

píšeš jak malé dítě. nejsi vtipný, nemáš styl. asi proto závidíš druhým, viď?


Admin A
02. 01. 2013
Dát tip

Oznamuji si, že přesouvám událost z hlavní strany.


My se totiž máme navzájem rádi. Nepokrytecky rádi! :)


Admin A
02. 01. 2013
Dát tip

Ano, Heřmane, není to nic nového, že alternicky chodí do diskuzí souhlasit se sebou navzájem :)


Jirko, já si naštěstí to smazané můžu přečíst. Tvá energie, vynaložená do konstrukce textu, nepřišla vniveč!


Admin A
02. 01. 2013
Dát tip

Metelko, jako autor mám možnost mazat chujoviny pod svým dílem. Využívám tohoto práva a budu ti i nadále mazat cokoliv, co nesouvisí s tématem.

Činím tak jako autor, nikoliv jako admin.


Admin A
02. 01. 2013
Dát tip

Jasně, sekce adminů, zase jsem myslel v litevštině a mluvil v češtině...


jejdavilda
02. 01. 2013
Dát tip

Copak Jarka Metelka, ten ti odpustí. Ale Jindra Hojerů ti rozbije ústa


unisex
02. 01. 2013
Dát tip

Nemluvil jsem o sekci kritiků, ale adminů. To, co jsi zveřejnil, nevnímám jako omluvu, ale formu agrese. Navíc nechápu, proč  - pokud se už chceš někomu omlouvat - tak neučiníš soukromě a děláš z toho událost.


Admin A
02. 01. 2013
Dát tip

Unisex 02.01.2013 18:10:52 - To je vytržené z kontextu, ta arogance byla reakce na metelkovy urážky.


Admin A
02. 01. 2013
Dát tip

Unisex, s tímhle nemá sekce kritiků, ani vrchní admin nic společného, vyvěsil jsem to sám za sebe, jelikož si metelka stěžoval, že omluva byla formální a jen od Graye.

Pokud budu sekcí vyzván, abych to odstranil, oznámím si to a událost odstraním.


unisex
02. 01. 2013
Dát tip

Takto arogantní člověk tu dělá admina??

Admin A: "

"Nestal jsem se adminem, abych měl něčí respekt. O přesunutí chujovin nebudu nikoho informovat. Jestli nevíš, co patří na hlavní stranu, piš diskuze do šuplíku. Tečka."


unisex
02. 01. 2013
Dát tip

Cítím v tom ironii (jakousi formu výsměchu tomu, komu se Admin A omlouvá). Navíc: pokud se Admin A omlouvá, čekal bych, že tak učiní pod svým nickem - ať je vidět, kdo vlastně pochybil. Velmi trapná záležitost tady na Písmáku hned začátkem roku. Myslím, že je to také vizitkou vrchního Admina, že takovouto pichlavou omluvu dovolí zveřejnit. Vrhá to stín na celou adminskou sekci. Doposud jsem žil v domnění, že se tu poměry změnili výrazně k lepšímu.


oran
02. 01. 2013
Dát tip

to je prdel, je tu sest prispevku, ale jen od ctyr lidi :-D alterovy raj :-)

armine smaz to, je to traparna.



hynajs
02. 01. 2013
Dát tip

admin a je jeden z hlavních dobytků stáje admin


neberte už tie drogy, ľudia...


Celkem jsi mě pobavil. Ale nepřijde ti to ve tvé roli (připomínám - admin!) poněkud trapné? A neměl by sis to přesunout? Jinak samozřejmě víme, že máš trauma z toho, že ti Gray vyprášil kožich, ale za to se na mě nezlob. Navíc jsi to zase nepochopil (ani od Gray), takže ještě jednou: Problém nebylo ani tak přesunutí diskuse, ale to, že jsi mě o tom neinformoval a neřekl mi, co a jak. Já mám tyhle výlevy rád, je to voda na můj mlýneček (postavil jsem si ho doma v umyvadle), takže za mě tip jak hrom. A taky pac a pusu!

tak to je hustý :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru