Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přečkat noc /a další...

Výběr: Eli.Benett, Print, DavidPetrik
06. 01. 2013
31
24
3150

 

 

přečkat noc

 

dnem ulistován / je úzko mezi řádky

nedovařil čaj / a v srdci vyvřelo

půl neděle

o strom se v prstech zapomínám

 

i slunce vidím / hledá břeh

jen směr zůstává

 

vratký

 

 

a další...

 

pak je třeba /píseň co někdo zná

uslyšet /čiší z vína

jeden napne struny

rozlije úsměv po parketách

ruce naproti jsou balet / oči v koutě rým

ve dveřích modlitba

světlem hlazená a sedí

pod stolem tiché otazníky

zdmi zvolna kvete hlas

co k ránu bere na čistotě

 

srdce získává

 

 


24 názorů

druhá je hezčí pro mě... snad protože promlouvá...ale jedna bez druhé by nebyla celistvá :-)


helgard
20. 10. 2014
Dát tip

To je úplně to.....jak to nazvat.....sakra to.....no.....nevzpomenu si.....stejně jako si absolutně nevybavím jaké to je.....nebo o čem....nebo proč to vlastně vzniklo......psychedelické tukání do psacího stroje ve snaze rytmem stvořit náhodně složené věty z náhodně napadených slov? nebo že by postdelirická produkce probírajícího se mozku skládající verše zcela mimoděk logiky fonetiky a dokonce obsahu ? :-))))))

 

už vím to slovo......je to totálně nepochopitelné a bez jakéhokoliv náznaku smyslu.....


helgarde...účel textu nemusí být zřejmý...chápu. pro mne je účel textu zodpovězen v názvu :) zdravím a přeju hezký den.


helgard
04. 02. 2013
Dát tip

:-))) čekal jsem pět minut jestli se mi třeba po dvanáctém přečtení nezjeví pointa a účel toho textu.....ale zřejmě se ztratil jako sebemenší rýmy v něm......vcucnuv se do své vlastní nepochopitelnosti......


helgard
04. 02. 2013
Dát tip

:-))) čekal jsem pět minut jestli se mi třeba po dvanáctém přečtení nezjeví pointa a účel toho textu.....ale zřejmě se ztratil jako sebemenší rýmy v něm......vcucnuv se do své vlastní nepochopitelnosti......


Čudla
01. 02. 2013
Dát tip

Líbí se mi to. *


Jaa
01. 02. 2013
Dát tip

přináší krásné obrazy, laskavé nesoulady.. Díky


berg
19. 01. 2013
Dát tip

Hlavně Přečkat noc... ta je krásná.


Armand
17. 01. 2013
Dát tip

Ano, forma je "mrňavá", báseň však neschová. :) Krásné chvíle a momenty (verše) v obou, ale ... u tebe vzácně, celek nepromlouvá, momenty a kousky světel jako by se nemohly spojit. Zvláštní je v tomto kontextu přihlédnout také k té u tebe nezvyklé formě. Napadlo by mě, zda mám mít starost o svého oblíbeného básníka. 

Říkám si ale: člověk musí občas odbočit. Sám to dělám, občas napíšu povídku, občas úvahu, haiku nebo jinak uhnu sám svému "stylu". Je to jako nabrat dech, rozkývat lano, aby člověk našel střed a rovnováhu. A trochu ze sebe opět učinil uličníka... a začátečníka. :)

 

...


děkuji všem za zastavení


Petr.II
09. 01. 2013
Dát tip

jo! ... *


Print
08. 01. 2013
Dát tip

v úžasu...*


Or
07. 01. 2013
Dát tip

Tak to je úplně výborný, mně sedla báječně!! Tip.


Heřman: pleteš se :P


dadik
07. 01. 2013
Dát tip

první


Heřman: taky budeš asi nějak mrňavý


gabi
07. 01. 2013
Dát tip

...*


přesto vzletné


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru