Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O dani

07. 01. 2013
6
13
1115
Autor
Stavák
Pokud má daň z cigaret odradit lidi od kouření,
daň z alkoholu odradit lidi od pití,
tak daň ze mzdy plně pochopili jen cikáni :D

13 názorů

Stavák
25. 01. 2013
Dát tip

Díky za návštěvu.


Print
21. 01. 2013
Dát tip

:-)


houmles
09. 01. 2013
Dát tip
OldJerry: ehm.. prvni kdo tu zacal psat "o necem jinym" (o kradeni) jsi ty, chytroline. chyt se za nos.

Oldjerry
08. 01. 2013
Dát tip

Houmles - to píšeš o něčem jiným.


Stavák
08. 01. 2013
Dát tip

Všem děkuju za návštěvu a za komentáře.

Oldjerry: Děkuju ti za tvůj komentář  *

 

p.s. Možná, že přímá volba prezidenta, povede k " selskému  " vy - řešení .!? romské problematiky..

možná ;-)


houmles
08. 01. 2013
Dát tip
Oldjerry: jo, neni nad to vlastni historkou trochu zgeneralizovat. To je fakt. A taky je fakt, ze ti, co si nakradli nejvic, jsou uz docela pekne opaleni, tam v tom tichomori.. Na mem pohledu na "dilo" se tim nemeni zhola nic. A Hermana prosim, aby mi uz neposilal aviza ke vsem tem svejm "vaznejm kritikam" s mnoha otazniky vykricniky a IQ houpaciho kone. Spam nejim, vime?

Oldjerry
08. 01. 2013
Dát tip

Rastine - je to od tebe hezké, ale to pochopíš, až ti ti opálení kluci vykradou byt a ukradnou auto.  Obojí jsem zažil a hádej, co si myslím... jo - a nedělej ze sebe chytřejšího, než jsou ostatní. Chápeme, ale nevíme, cos tím mínil. Asi o tom ještě dost nevíš...


houmles
08. 01. 2013
Dát tip
at ziji predsudky, vid, truhliku...

Rastin
08. 01. 2013
Dát tip

Tak toto je totální ubohost. Dlouho jsem na Písmák nechodil a nečekal jsem, že zrovna zde se setkám s rasismem. Ale k věci a aktuálně - typický člověk, který chápe pojem "daň ze mzdy", je např. Gérard Depardieu.

Chápeš?

Chápete?

 


Škoda, že to nezkusí chápat i někde jinde. EU by to ocenila.:-)


srozumeni
07. 01. 2013
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru