Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další presidentská úvaha

08. 01. 2013
12
19
1647
Autor
aleš-novák

 Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde...

K.H.Borovský: Píseň Čechů r. 1850.

 

teprve sobotní večer

řekne ti

zda český zeman

dá na frak

rakouskému* knížeti

  

 

 

 

(* K.Schwarzenberg je občanem švýcarským, nikoli rakouským.)


19 názorů

LV
01. 03. 2013
Dát tip

stojím o podporu, slušných .... takých koľko ?


A.H.
01. 03. 2013
Dát tip

Spíš švencen berg a Bilderberg Group. :D To by taky šlo.


LV
12. 01. 2013
Dát tip

švencen berg


Toscana
10. 01. 2013
Dát tip

Aleši, Zeman je sice taky tlučhuba, ale aspoň ty propisky nekrade a veskrz nechrní. Ono stejně není z čeho vybírat. :-))


Diana
09. 01. 2013
Dát tip
No a ostuda (bývalý komunista, demagog, manipulátor, bez velkorysosti a morálky) VH4 asi to tehdy fakt jinak nešlo. Lidi jsou jenom lidi a úplnou spravedlnost docílit je nemožné. Vidíme to dnes a denně.

ono je to skoro jedno...beru to jako lidovou zábavu. Pět let tam bude Zeman, no a co?


Toscana
09. 01. 2013
Dát tip

Si nemůžu pomoct, ale pro mě není plně akceptovatelný ani jeden z kandidátů. A tenhle člen skupiny Bilderberg by měl být už dávno na penzi, protože je senilní a kam sedne, tam usne. Sorry, ale v jednom kuse spícího prezidenta, kterému čouhá parte z kapsy, fakt nechci. Ani divného chlapa, který vypadá jak Avatar nebo jako zde domestikovaný Maor. Ledaže by si člověk řekl: když už to je na pendrek, ať je to aspoň sranda. Navíc: jeden za 18, druhý bez 2 za 20. Fakt teda vůbec netuším, koho budu volit...


nějaká filharmonie, že chodí ve fraku? nevidím ilustrační foto od vás ze vsi(


VH64
08. 01. 2013
Dát tip

Jistě, špatně od základu bylo to, že sousední stát použil svou národnostní menšinu k rozbití Československa. A jelikož národ český, potažmo jeho političtí představitelé, neměl téměř žádný vliv na chování toho sousedního státu, jediné, co mohl dělat, bylo zbavit se té zneužitelné menšiny.

A bohužel to nešlo dělat případ od případu, neboť loajální občané mohou mít neloajální potomky.

 


Kočkodan
08. 01. 2013
Dát tip
Pocit mám nejistý, skoro az chmurný, jakpak se volici budou chovat, poté co vnitrnosti ukází urny, musím se z toho pote(n)tovat? Zajistit muzete mé lepsí hajání, po netu prosbicku posílám domu, alespon zaridte, krajanky, krajani, ze nekdo predstihne objímace stromu.

Čudla
08. 01. 2013
Dát tip

Pro mě jediný volitelný kandidát.


Diana
08. 01. 2013
Dát tip
Nemělo se to brát šmahem, ale případ od případu!

ještě jsem přidal ilustrační foto od nás ze vsi o)


jestli stát musí pro své zachování vyhnat třetinu svých obyvatel, tak je něco špatně už v základu...


VH64
08. 01. 2013
Dát tip

Určitě, každý úbytek pestrosti, ochuzení základu, podhoubí atd. je ku škodě.

V případě německé menšiny ale bezprostředně předcházející historická zkušenost českého národa, který díky ní přišel o vlastní státnost a zahlédl možnost svého fyzického zničení, asi nedovolila jinak.


Diana
08. 01. 2013
Dát tip
Jeden z mála, který nelže, nekrade a neleze do zadku... Jinak souhlasím s vámi oběma a další zhoubný vliv připisuji vybití Židů.

já dokonce stejně zhoubný vliv připisuji i vyhnání tří milionů Němců.


VH64
08. 01. 2013
Dát tip

Těžko říct, jestli prvorepublikové zrušení šlechty jen nerozjelo odstraňování elit, které český národ ve dvacátém století zažil, a jehož následky jsou vidět téměř všude.

(Mimo jiné ve všelikých těch satelitních novovýstavbách...)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru