Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když venku padaj kapky deště

13. 01. 2013
4
11
1258
Autor
Zamila

Když venku padaj kapky deště

 

Když venku padaj kapky deště

A voda se vpíjí do ulic

Já líbat chci tě chvilku ještě

Poslouchat déšť a víc už nic

 

 

Co na tom, že mi zvlhly vlasy

Že příroda odkryla mi tváře

Aspoň už víš, jaké jsou

Když v noci ulehnou do polštáře

 

 

Stojíme venku pod zlými mraky

Něco krásného pod nimi kvete

A já to zalévám a ty to zaléváš

Tisíc let uběhlo od poupěte

 

Sedíme v zahradě plné růží

A naše srdce jsou stejně plná

Dva šťastné osudy s vrásčitou kůží

Nad kterými se zazelená

 

 

I poslední zahrada se svým sadem

Kde ruku v ruce spolu budem

Čekat a chytat do dlaní

Další deště i svítání.



 


11 názorů

Delfín
16. 12. 2015
Dát tip

Venku padaj kapky deště,

už je to spíš vodopád,

líbat chci Tě chvilku ještě,

něžně šeptat: Mám Tě rád!

 

Koukám, Zamilko, že se Ti hned na úvod dostalo uvítání "náročného čtenáře" a znalce! Nic si z toho nedělej, von je tak milej ke všem! Źivot s okoralým srdcem je holt těžkej...

♣"Jen jedno je těžší, než nepoznat lásku: Nemít už ani naději..."♣

♥Ale najdou se tu i jíní čtenáři, věční romantici, a to dokonce i mezi starými psy a fenami, co už taky něco pamatujou...:-)

I já si raději přečtu hezké optimistické verše než podobné kritiky citových ztroskotanců...:-))))

 


clovrdik
06. 08. 2013
Dát tip

až teď jsem objevil avízo od tebe :-); jasně, že po těch letech pořád žiju :-)


Miroslawek
05. 03. 2013
Dát tip

Tak ono je to klišé vlastně celé. Nebudu se přít, že pro tobě blízkého člověka je to určitě moc milá básnička, která zahřeje. Pro jiné takové pěkné, středostavovský vkus neurážející. Jedním slovem Biedermeier. Ovšem "náročnějšímu čtenáři" (ale no fuj), který chce a musí k textu přistupovat jako k živému uměleckému tvaru... či spíše pokusu o něj, nezbývá než konstatovat všeobecnou zvetšelost a mumifikaci. Tím nechci urážet, chci se pouze dotknout... toho, co by mělo být zřejmé a není. Je to prázdné. Nikoli ty nebo tvé srdce, nýbrž text. Podstatou básně je totiž Tajemství ;)

clovrdik: dobré vědět, že stále žiješ... po těch letech.


Zamila
16. 01. 2013
Dát tip

Ty růže tam nejsou pro srandu králíkům :-) Jde o to kvetení a pojem, čímpak je asi ta poslední zahrada ? :-)


clovrdik
16. 01. 2013
Dát tip

první dvě strofy dobrý, pak dost hustý klišé o růžích a poupatech ...


Zamila
14. 01. 2013
Dát tip

Děkuju, jsem ráda, že se líbí :-)


Jo, tohle je nesmírně pozitivní dílko. Hezky napsáno. Tip.


Zamila
14. 01. 2013
Dát tip

Děkuju :-) Je to prostě jen o tom: jaký si to uděláš - takový to máš :-) I když občas taky zaprší ...


Vampirelord
14. 01. 2013
Dát tip

Jsi docela optimista......držím palce ať Ti to vydrží...já na růžovou moc nevěřím...realita je černošedá...běda :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru