Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další presidentská úvaha

14. 01. 2013
11
22
1527
Autor
aleš-novák

tentokrát se zaměříme na oba postupující kandidáty najednou,

podíváme se, jaký mají vztah k alkoholu

ti, kdo Miloši Zemanovi dávají mínusové body

za jeho vztah ke konzumaci Becherovky,

by měli mít na paměti, že Karel Schwarzenberg

je vlastníkem továrny na výrobu tohoto likéru


22 názorů

A.H.
01. 03. 2013
Dát tip

:D *


Print
21. 01. 2013
Dát tip

o))


Toscana
16. 01. 2013
Dát tip

Bože, a mně Becherovka nechutná ani omylem - prostě mi to smrdí. Když byliny, tak leda jako čaj. Takže mě nikdo nemůže ani nařknout z toho, že bych buď byla sympatizant vlastníka nebo sympatizant konzumenta. :-))) (Jsem jen příznivce menšího zla.)


konzument Becherovky nemůže být přeci notorik, spíš jen labužník :o)


Diana
16. 01. 2013
Dát tip
Kočkodan hahaha! Tohle nepřekonám! Kouska srdce v tobě není tuším, co tvůj pohled skrývá- pošleš mne zas na léčení a záminka? - recidiva

Kočkodan
15. 01. 2013
Dát tip
Diana. Brucím, zurím, vzdychám, kleju, ani nápad, nedoleju. Podobás se spíse vraku, uz ji zase más jak z praku. Neco si mumlás, zavírás vícka, opravdu „pekná“ notoricka...

Kočkodan
15. 01. 2013
Dát tip
Zajímavé prekvapení muze prichystat i podobne znející Einbrecher (zlodej).

Diana
15. 01. 2013
Dát tip

No já bych tam žádnou bariéru neviděla! Dostal by Bechera s ledem ;-))))

 


když si německý turista u nás objednává zmrzlinový pohár - Eisbecher - může vlivem jazykové bariéry dojít k zajímavému překvapení :o)


Diana
15. 01. 2013
Dát tip
Kočkodan- Becher se nechlastá, barbare! jen posvátně se srká, přemýšlíš o době prastaré, co natáhla už brka... sladké i hořké "bejvávalo", když se ten likér zrodil - a safra! už ho mám zas málo že bys mi trochu dolil?

LV
15. 01. 2013
Dát tip

Liguére,to asi budú spojené c. k. nádoby a lakírny :)


Kočkodan
14. 01. 2013
Dát tip
Diana: Hasím si to s bílou holí, já a verse, ale dete, chlastám Becher, játra bolí, zaludek vsak jenom kvete. Lékar radí pitný rezim, pres dva litry tekutiny, vybrat nápoj snadno resím, pouze J. B., zádný jiný.

nepodceňuj českou (rakouskou, švýcarskou atd.) zdravotní péči :o)


Toscana
14. 01. 2013
Dát tip

Kníže chlastá pivo a kdoví, čím ho nadopovali na superdebatu, přišel mi úplně mimo. Je to prostě senilní dědek, spí kam ho posadíš nebo postavíš, spát může klidně i na Orlíku, nemusí chrnět ausgerechnet na Hradčanech... :-)))) (Krom toho pochybuju, že by se dožil eventuálního konce svého volebního období, poslední dobou se jeho chátrání zjevně zrychluje, toho už nezachrání nic, ani svěcená voda.) *t


VH64
14. 01. 2013
Dát tip

Že bych jí zase někde zakoupil? Už jsem roky na "návratových" lahvích z všelikých duty free, přináší to zajímavé nové chutě, ale stará dobrá becherovka od knížete...?


Diana
14. 01. 2013
Dát tip
Jen počkej, až se přihasí Kočkodan! Ten to teprve rozsvítí!

paráda!!! :o) 


Diana
14. 01. 2013
Dát tip
Óda na Becherovku Pokud máš někdy příšernej den (jako byl třeba včera) pomůže víc, než volat "may day!" spolehnout na Bechera. Vylovit flašku z tajné skrýše (každý má někde schovku) nalít si panáka - ach, ta píše! není nad Becherovku! Devětkrát denně člověk zhřeší (vážím si Desatera) dobře, že zapomnělo řešit případnou vazbu na Bechera. ;-))))

a sakra, já to viděl jako Karlovo mínus :o)

Zeman prý kvůli tomu přešel na Slivovici, aby se mohl vůči Karlovi vymezit :o)


Diana
14. 01. 2013
Dát tip
Další plus pro knížete (mňam!) ;-)))

Zordon
14. 01. 2013
Dát tip

To odpovídá i jejich titulům, zeman jest vazalem knížete.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru