Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zemřít a nebýt slavný

Jsem toho názoru, že zemřít a nebýt slavný, je to nejhorší, co se může literátovi stát. Například jistý uživatel jistého internetového serveru. Zcela jistě nadprůměrný literár, ale skonal předčasně, ještě než se dostatečně proslavil a vydal nějaký bestseller. To je pro umělce skutečně tragický osud. Zajímalo by mě, jak to vidíte vy.

Pojďme si o tom trochu popovídat!

 

Podtéma k diskuzi - myslíte, že jsem už kvalitou svých básní předstihl Hoňzu Těsnohlídka?


45 názorů

hynajs
21. 01. 2013
Dát tip

statická vodováha..tak maximálně


Těsnohlídek píše sračky??Krchovský píše sračky???Děsnohlídek je maximálně říká, když je na mraky, a Krchovský je důvod, proč jsem kdy přestala nenávidět poezii!Dejte pokoj, přece nežiju ve lži!! :( Jdu se vzpamatovat z infarktu a pak hystericky hledat své iluze.


hynajs
19. 01. 2013
Dát tip

dero se snaží vnutit prosťáčkům, že se chová podle jejich přání, ovšem opak je pravdou


snake_01
18. 01. 2013
Dát tip

S tím Krcháčem to myslíš vážně (?), jako by Krcháč byl básník - zkus radši načíst Seiferta, Holana, Halase nebo Skácela ... Přijde mi, že sám Krcháč si musí být vědom toho, jak blbě píše...

 

A až budeš lepší než Holan (jako by šlo úroveň kvalitních textů objektivně poměřit) ...



Dero
18. 01. 2013
Dát tip

Přeřazuju z hlavní strany a už mě ty "srandičky" nebaví.


hynajs
18. 01. 2013
Dát tip

co třebas prevéreta?



hynajs
18. 01. 2013
Dát tip

krchovský je velikán??

cha!


Vytkl jsem si ve svém životě další metu - Krchovský! Teď musím kvalitou předhonit tohoto velikána a učinit z něj poetického prcka!


hynajs
18. 01. 2013
Dát tip

heřman právě zemřel..mladý, neznámý..


hynajs
18. 01. 2013
Dát tip

ale jo, heřman..ale jo


hynajs
18. 01. 2013
Dát tip

ale jo, heřman..ale jo


hynajs
18. 01. 2013
Dát tip

ale jo, heřman..ale jo


hynajs
18. 01. 2013
Dát tip

heřman je taky kokot


Fouraix
18. 01. 2013
Dát tip
hoňzu kvalitou poezie předstihne i prdění zebry. jako literát bys měl mít vyšší cíle.)



hynajs
17. 01. 2013
Dát tip

fakt ti vyhrožovali? to jsou sráči 8¨-))


Ne, admin A a D mi vyhrožovali, že když Blbouna neodstraním, tak mi toto dílo smažou. Tak jsem jim vyšel vstříc. Co se s nimi taky hádat, že? Díky tomu to ústupku může být má inteligentní diskuze zachována! Radujme se!


Rifkele, z  toho si nic nedělej. Někteří lidé mají zkrátka v lebeční dutině bobky :)


Big_George: Vždyť jen napsal, že umřel. Napsal, že nevydal bestseller. To je obojí pravda, nevidím v tom žádnou degradaci, jen suché konstatování. A ještě k tomu zmínil nadprůměrnost.



Whitesnake
16. 01. 2013
Dát tip

Jistý velký duch napsal: "Tou nejjednoduší věcí na světě je - nebýt úspěšný."

Strašně se mi ten citát líbí.

 


Lakrov: A jakou by to ujištění mělo mít formu? Bude stačit moje čestná prohlášení?

Co se mých vyjadřovacích schopností týká, jsou zhruba stopadesátkrát lepší než ty tvoje prózou poznamenané. Nechal jsem si na to vypracovat znalecký posudek.


Lakrov
16. 01. 2013
Dát tip

Můžeš mě (možná i další) nějak ujistit, že se nejedná o další "hřbitovní" provokaci?

Ze zadání (primárního) tématu k diskusi to vzhledem k nevalným vyjadřovacím schopnostem není po prvním přečtení patrno.

Děkuji.


Darmo tu nikdo nezmínil.



To zvládnu za jedno odpoledne, ale nehodlám to dělat zadarmo.


*lepšího, samozřejmě


Až napíšeš něco lešího, než je Ada, tak máš moje ano, ale do té doby spím jen s Hoňzou!


hynajs
15. 01. 2013
Dát tip

zemřít...to je to nejhorší, co se může literátovi stát..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru