Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úzko...

16. 01. 2013
5
9
921
Autor
Sněžka

Je temno za poštovní přepážkou
a netopyři v trezorech
jsou obsypáni vyrážkou

z pohledu po "růžových" obzorech

Zřídly fronty na úřadech práce
u lékařů chrastí méně kostí
Jen v putykách je plno - chce se mi zvracet
snažíme se utéct vlastní budocnosti

Sedím v práci, v hlavě vymeteno
počítač mi redukuje náladu
Koukám do zdi - přemýšlím čí jméno
uvidím radši v prezidentském úřadu


9 názorů

carisimo
05. 02. 2013
Dát tip

..a netopyři v trezorechjsou obsypáni vyrážkou .... tohle jsem si procítila.. jinak nejvšednější minulé téma, ztvárněné v mnoha provedeních různých autorů  - mnoho osůbek se potřebovalo k pocitům upůynulých dnů vyjádřit, každý po svém, ale se stejným rozuzlením... tomu se myslím v minulosti říkalo "angažovaná tvorba" :) :)

Držím pěsti.. :) 


jejdavilda
26. 01. 2013
Dát tip

dobré*


Sněžka
17. 01. 2013
Dát tip

I metal může být veselý, ne u všeho, kde mlátíš hlavou o podlahu (tak tomu říkají moji rodičové) musí téct krev... :o)


Sněžka
17. 01. 2013
Dát tip

Děkuji za návštěvu.@Čudla - :o)@Tarias - taktéž používám hudbu na odehnání zlých nálad. A jelikož poslouchám metal, moji sousedé mě asi za chvíli vystěhují...@Clovrdik - asi máš pravdu, měla bych to udělat jako zeměplošský Smrďa Rum: "Vyprdnoutsenato!" :o)


clovrdik
16. 01. 2013
Dát tip

moc si to bereš, ouřadko :-); no, na přelomu století jsem taky bejval ouřada a vím, že ty myšlenky se někdy honěj v hlavě všelijaký ... :-)


Čudla
16. 01. 2013
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru