Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

povolební úvaha knížecího fanouška

28. 01. 2013
11
37
2040
Autor
aleš-novák

aktuální verze jedné pradávné anekdoty

Karel vybojoval

skvělé druhé místo

Miloš byl

předposlední


37 názorů

Toscana
01. 02. 2013
Dát tip

Aleši, máš mě na svědomí.... :))))))))))))))))


podle nového presidenta se jmenuje jeden kopec v Českém Středohoří...Milošovka (836,5 m.n.m)


Toscana
01. 02. 2013
Dát tip

No, ono Husákovou, Dubčekovou, Štrougalovou... atd. taky vidět nebylo nikdy nikde... :-))


Kočkodan
31. 01. 2013
Dát tip
Nesmí vzniknout tahle fáma, ze nám chybí první dáma. Pred lidmi se ale schová, (jako kdysi Breznevová).

Toscana
31. 01. 2013
Dát tip

A kde jsi nechal Stáňu, Kočkodane? :))


Kočkodan
31. 01. 2013
Dát tip
Nechci tady zádné hádky, Drsone ja beru zpátky. Odlehcím ted prubeh deje, navrhuji Kolodeje.

Toscana
31. 01. 2013
Dát tip

Dianko, Kočkodana nevím, jestli nějak ovlivním - to víš, opičák... :-)))))


Diana
31. 01. 2013
Dát tip
Tosko, dík za avi a napomenutí. Tak já už toho Jasoňa nechci ... Ale ať Kočkodan přestane prosazovat Drsoně!!!!!! (Nebo se neznám!)

Toscana
30. 01. 2013
Dát tip

Lidi, už se proboha uklidněte, je po volbách... :-))) Umět přijmout prohru patří do života a je to demokratické, však se to učí už malé děti při hře "Člověče, nezlob se!" ;-)


i tak možno .o)


VH64
29. 01. 2013
Dát tip

Můj bratr říká - "Já nevím, co všichni máte, já mu rozumím. Když mluví německy."

 


VH64: bylo mi celkem jedno, kdo vyhraje, oba finalisti mi připadali rovnocení, silné osobnosti s klady i zápory. Tak jsem si dal jednoduché kritérium: presidentovi by mělo být rozumět...


Diana
29. 01. 2013
Dát tip
Kočkodane, Drsoň ne! Aspoň Jasoň jémine! Nežli toho medvěda, radši děda vševěda! Nebo rovnou Zlobra - -Drsoni dá hobla.

Kočkodan
29. 01. 2013
Dát tip
Diano, tak trochu se dockás. Sice ne Járy ani Zdenka, ale jejich "dítete" - na Hrad mírí princ Drson.

VH64
29. 01. 2013
Dát tip

Kdyby osoba prezidenta, obsazení parlamentu a složení vlády atd. absolutně neovlivňovalo naše osobní životy, tak bychom je asi mohli všechny zrušit a ušetřit. Jenže zdá se, že tudy cesta nevede, zrušit je nemůžeme a oni nám naše osobní životy více nebo méně ovlivňují.

Podle toho, co jsem slyšel od svých známých volících oba závěrečné kandidáty, mám pocit, že ti, co nechtěli Miloše, ho nechtěli pro jeho skutečné nectnosti, zatímco ti, co nechtěli Karla, ho nechtěli pro jeho nectnosti pouze domnělé a neexistující. Jako například německý původ, otec v SS, odmítání poválečného řešení, neznalost češtiny...

Nepřipadá mi to být dobrý signál o stavu voličstva.

 


Jára Cimrman by klidně mohl být naším doživotním prezidentem.


Diana
29. 01. 2013
Dát tip
Já chci za presidenta Járu Cimrmana!!!!! Nebo aspoň Svěráka, toho mám nejradši, toho mám ráda. Děvenka moje starostlivá.

Byli jste před Zemanem, budete i po něm...


Ferry
29. 01. 2013
Dát tip

Květoni, na malinách? Na Žižkov vzkázal: "Šla do města pro šafrán a trochu toho zázvoru"... To může být výjimečně pravda z jeho úst, jež páchnou Startkami, a v jejichž koutcích se usazují hnědé sliny. Dokonce myslím, že i proto šla dokonce pro vícero koření a ve čtvrtek, až se jí ON  vrátí z Vysočiny, půjde znovu. ........

 

 

 


I z toho nejhoršího může občas vypadnout něco dobrého.

Nejen k jídlu.

Naděje umírá poslední a do bot nám zatím neteče.:-)


Čudla
28. 01. 2013
Dát tip

Toscanu máš díky Bohu pravdu.


snake_01
28. 01. 2013
Dát tip

Já jsem si všiml jediné věci, ukázalo se, jak jsou stoupenci KS mnohdy až krajně radikální a neústupní, mám za to, že to byly mhohdytyto invektivy a neústupnost, které jejich kandidátovi zajistily nezvolení... jak paradoxní :o)


Toscana
28. 01. 2013
Dát tip

Čudlo, jak televize, tak rádio mají knoflík, kterým se dají vypnout.. A je tolik krásných knížek plných kladných hrdinů...


Toscana
28. 01. 2013
Dát tip

aleši, ale i tak to vypadalo skoro tak, jako když "Česko hledá superstar" :)))) *t


před volbami někteří škarohlídi říkali, že díky přímé volbě by se mohl stát presidentem nějaký slavný zpěvák nebo komik...zpěvák to nakonec nevyhrál.


na to pomáhá nečíst noviny a nekoukat na televizní zprávy...v Ordinaci v růžové zahradě snad na presidenta nenarazíš.


Čudla
28. 01. 2013
Dát tip

Mě to můj osobní život ovlivní v tom, že se na něj budu muset denně dívat v TV nebo v novinách, případně ho uslyším v rozhlase a to mi určitě bude kazit náladfu. Já ho prostě nemám rád.Je to ovarová prolhaná hlava. Je mi z něj na zvracení.


není to ani k pláči, ani k smíchu...můj osobní život to absolutně neovlivní, takže je mi to úplně jedno :o)


Čudla
28. 01. 2013
Dát tip

Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k smíchu. Uvidíte, kolikrát se za těch 5 let, co tam bude, zasmějeme. *


LV
28. 01. 2013
Dát tip

nevadí, on ich ten Miloš už nejak dobehne :)*


LV
28. 01. 2013
Dát tip

nevadí, on ich ten Miloš už nejak dobehne :)*


Kočkodan
28. 01. 2013
Dát tip
Já toho Milouska zabiju!

Kapsa
28. 01. 2013
Dát tip

: ) cos to udělal, Miloši (Pepíku)!


Kapsa - proslýchá se, že na dotazy stran ženy Zeman vytrvale odpovídá - je na malinách!


Diana
28. 01. 2013
Dát tip

Tak jsme vyměnili Putina za Medvěděva - a jede se dál!


Kapsa
28. 01. 2013
Dát tip

Všiml si někdo, že manželka Miloše Zemana je paní Kolombová, hodně se o ní mluví, ale viděl ji někdo???


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru