Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Copak asi napíše na hradní vlajku?

28. 01. 2013
7
21
1574
Autor
malykuba01

Lidi skočí na cokoliv,
s tím asi nic nesvedem.


Nakukej jim třeba, že se
lze nakazit pohledem,
půl národa poletí hned
jako ovce čile
pro ochranné brýle.

Dost chytlavé vyšpekuluj
a pitomé kecy,
udělej jim propagaci,
tvař se a mluv k věci,
šup!,
a máme na Hradčanech
ze lží prezidenta,
jehož nejvíc zajímají
ego, moc a renta!


21 názorů

Oldjerry
30. 01. 2013
Dát tip

No jo, sorry - já holt těžce nesu, že jsem měl Karla za tutového prezoše. Nepočítal jsem s tím, že pana Zemana vidí většina Čechů coby frajera ve stylu ten jim to natřel a je jim jedno, komu to vlastně natřel a čím jim to natřel. Je to o to horší, že nejspíš už jiného prezidenta neuvidím....

A Aleš? - Aleš je dobrej... (:-D


jeen
29. 01. 2013
Dát tip

Lidičky, přece se kvůli jedné povedené/nepovedené volbě jakéhosi ceremoniáře nepohádáte. Taky se mi celý ten průběh nelíbil, ale vidím jedno + : Ješita I. odchází!!!

Ad standarda: Masaryk míval heslo Pravda vítězívá.

A teď by tam mohlo být spíš PRAVDA VYDĚSÍ. (To až zas vyplavou na světlo nové a nové průsšvihy.)

---

A od Kuby radši blbinky, esemesky apod.


některá negativa považuji za pozitiva...ale nechci tu vést hospodské řeči na literárním serveru. pardon kubo.


Oldjerry
29. 01. 2013
Dát tip

Jasně Aleši - tak je asi lepší spoluautor průseru zvaného opoziční smlouva, bonmotový klaun, který všechny kolem sebe podceňuje a uráží, překrucuje skutečnosti a po prezidentech Osvoboditeli a Budovateli bude se Zápotockým a Husákem již třetím prezidentem opilcem...Při rozhovoru s Moravcem krkal do záběru a při cestě za cigaretou si hrál na Fidéla... střízlivý by se snad dvou schodů všiml.

Není úplně vyloučeno, že ho funkce změní, ale je to vééééélice nepravděpodobné. Starého psa nové kousky

 


Oldjerry: ne že bych to Milošovi dlabal, ale u Karla jaksi ani nebylo co dlabat. Pěkné sako a motýlek je na presidenta trochu málo...


dajakbol
28. 01. 2013
Dát tip

Aleši, to PRAVDA VÍTĚZI čítam správne ako dve substantíva, to druhé v treťom páde? :)

K forme aspoň technická pripomienka. Trochu veľa nesystémovych odchyliek rytmu od metra, prízvukovaných ľahkých dôb (v trocheji párnych pozícií). Také ľudové rytmizovanie. Obsahovo je to klasicky nasrdený pamflet na aktuálnu tému, čiernobiely a neinvenčný.


Oldjerry
28. 01. 2013
Dát tip

Dianko - nech ho být.... Milošovi voliči kolem sebe plivali předem... ostatně stejně jako budoucí hradní pán. Pomluvy, podtrhy, úsměvem zakrývané hrubosti ... no já nečekal nic jiného, takže bez překvapení. Překvapení ovšem je, že mu to dlabali a občas dlabou i lidi, kterých si jinak velmi vážím.

 


MNo, kvalita dílka by se dala jistě trošku vylepšit, ale schvaluji tvůj názor. Tip :-)


Diana
28. 01. 2013
Dát tip
Ano, to všechno je pravda, souhlasím. Ale nemůžeš popisovat, jak by se chovala druhá strana, když to tvrzení nemáš o co opřít. Vážně nevíš, jaké pomluvy "hnojné" rozesílali příznivci vítězné strany po internetu? (Sama jsem jich smazala nepočítaně). Z toho by se ledacos dalo odvodit. A všimni si, nedělám to. :-)

Diana
28. 01. 2013
Dát tip
K tomu lvu - víš, Kolombo, proč má český lev dva ocasy? Původně jsme měli ve znaku lvy dva - a v průběhu dějin jeden tomu druhému vlezl do zadku. :-)

Diano, když se podepisují petice, že "Zeman není náš president" , tak je tu asi něco nezdravého...

Proč se stejní voliči nedostavili k urnám u krajských voleb a připustili "vítězství" komunistů? President je neškodná funkce, to, že Zeman vykřikuje, že proti "8% podpoře" vlády má on svých 54%, je irelevantní. Strany vládní koalice taky přeci dostaly přes 50% hlasů, jinak by nevládly...


Kolombo
28. 01. 2013
Dát tip
Pořád lepší, když tam bude viset vlajka se starým heslem a s českým lvem, než kdyby tam visela vlajka s orlicí a heslem Arbeit macht frei

Diana
28. 01. 2013
Dát tip
x

Diana
28. 01. 2013
Dát tip
Myslím, aleši, že ses uřekl. U tebe mě to hodně překvapilo, k demagogii ses totiž doposud nikdy nesnížil. Nemůžeš přece vědět, jak by se zachovali Miloušovi voliči, kdyby prohráli! Zda by přece jen někteří "neplivali kolem sebe, jakoby byl konec světa". A naopak: já a moji známí a přátelé, prohravše, krčíme rameny. Můj pseudorozum mi napovídá, že bible má zase jednou pravdu. Až do čtvrtého kolena poneseme následky únorového vítězství pracujícího lidu. S tím se nic nenadělá...

ale nevytratil. Stranicý pseudorozum převládlá ve velkých městech...kdyby vyhrál Karel, tak Milošovi voliči pokrčí rameny a život jde dál. Když vyhrál Miloš, plivou kolem sebe Karlovi někteří voliči, jako kdyby byl konec světa.

 


Oldjerry
28. 01. 2013
Dát tip

aleši - to dělá ta industrializace: selský rozum se vytratil. Existuje jen pseudorozum stranický a mocenský.

Selský se jistě časem vrátí, ale u toho jáuž bohužel nebudu...


Oldjerry
28. 01. 2013
Dát tip

Klaus: Pravda zvítězila nad lží a nenávistí... Prosím vás: kdy a kde - já se tam podívám...

To to řekl tem pravý!! Asi by si měl zpět  nasadit brýle, které by mu ten nesmysl drobet zkorigovaly.


vysvětlování nemá cenu, nakonec je třeba stejně použít selský rozum...


Oldjerry
28. 01. 2013
Dát tip

Podívejte se, pane Nováku: vy jako vzdělaný člověk byste měl vědět, že lidem je nutno vysvětlit, že nevidí, co vidí, ale že vidí to, co chci já, aby viděli....


Oldjerry
28. 01. 2013
Dát tip

není to moc velká poezie a je z toho cítit smutek i nasrání: Je to vizitka národa, který dá spíš na destruktivní propagandu, než na konstruktivní přístup, že je mu bližší hrubý humor, než decentní  vyjadřování a upřednostňuje plynule a zdánlivě logicky přednášenou lež, před střídmou, trochu drhnoucí a neuřvanou pravdou. Trochu se stydím  za to, že jsem Čech, příslušník národa s tak krátkou pamětí...   *


na vlajce už Miloš heslo má:  PRAVDA VÍTĚZI :O)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru