Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trnitý Bol

31. 01. 2002
1
0
1549
Autor
Immanuel

Keep :)

 

Trnitý bol

 

Tůní v propadlišti lidských duší

nevím co musím, co se sluší

nic a vše rve se mi krví

budu či byl jsem prví?

 

Po tvářích tiché chvění

co život můj teď změní?

 

Pláč lásko v nocích tajemných

divných, prázdných, zabitých

touha rvoucí trnitý srdce bol

teď nepomoh by ani alkohol

 

po tvářích tiché chvěni

co smrt má lidi změní?


za_manon
06. 02. 2002
Dát tip
také jsem to už všechno přečetla a nechtělo se mi nijak vyjadřovat ....ale...jenom...myslím...aspoň....pro opravu opravy chyby....: prvýýýý je správně :o)))))).......(prvý druhý třetí...jestli dobře chápu smysl toho slova...zrovna tady)

za_manon
06. 02. 2002
Dát tip
jo aha.....:-))))) špatně jsem to pochopila :-)))))))))))))) jsem hňup! ňouma! šílenej!!!!**** jsem myslela promiň Astalavisto! že si to podle tvé rady (že prvý je špatně) opravil Immanuel slovo na prví... :-)))) omlouvám se ti A. .....roztr žitá....nejspíš myšlenkama někde u rytířů....zamáňa.........takové faux pas! :-)))))))).....blbá no :-))))

Immanuel
05. 02. 2002
Dát tip
Stroprocentni souhlas:))

Krel
04. 02. 2002
Dát tip
jojo..

Miroslawek
04. 02. 2002
Dát tip
Astalavista: myslíš bez rýmů? ;o)))) Bez veršů to jde docela těžko... ono i bez těch rýmů to bývá těžší než s nimi... to je jen častá iluze, že je tomu naopak. K básni... :-//

Krel
04. 02. 2002
Dát tip
Asta: Nás zase dostal co?!:-)) no jo no my básníci nevzdělaní nevíme rozdíl mezi veršem a rýmem...ojoj!!!:-))

Astalavista
04. 02. 2002
Dát tip
Míwa: hele, nechytej mě za slovo, jo:))). Já ti nevím, zkoušel jsem oboje, a je to tak 50:50, někdy se píše líp bez nich, někdy s nimi, ale můžu říct, že když píšu s rýmy, často mi z toho vyleze úplně něco jinýho, než jsem původně zamýšlel. Ale to už je moje mystejk :))) Krel: To teda, se asi začnu, tentononc, vzdělávat :))))

Astalavista
02. 02. 2002
Dát tip
Máš dobré nápady, ale chtělo by to asi zkusit psát bez veršů. Taky si dávej pozor na pravopisné chyby (nevyhne se jim nikdo), nevypadá to dobře - např: prvý!!! v první sloce. Zdá se mi, že kdybys nebyl vázán veršem, mohlo by to být o dost lepší, otevřely by se ti úplně nové obzory....:)))

Krel
02. 02. 2002
Dát tip
Asto ty kritiku jeden:-)))) ale máš pravdu...

Astalavista
02. 02. 2002
Dát tip
Krel: mě to kecá, co? :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru