Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dějiny subjektivně

10. 02. 2013
4
9
1182
Autor
Josephina

 

 

tatínek mlátil chlapečka

chlapeček mlátí manželku

manželka týrá dítě

dítě se stane velitelem

ten týrá podřízené a blízké

 

a tak pokračují naše dějiny

dějiny lidstva terorizovaného zakomplexovanými 

 

 

 

 

 

 


9 názorů

Domnívám se , že násilí v rodině ve spojitosti s dějinami lidstva bylo zpracováno již mnohokrát a dosti podrobně.


helgard
10. 02. 2013
Dát tip

Josephino paradoxně vy byste možná byla velká spisovatelka o které by málokdo mohl napsat že je žvanil...jen se přenést přes to křoví výmluv a lenosti, které Vám schválně brání ve výhledu na skutečnou literaturu...ale o tom, že minimálně máte talent na zvolenou myšlenku není pochyb.....


Max Hutar
10. 02. 2013
Dát tip

Jako tohle jsou docela vážný věci:-)


Josephina
10. 02. 2013
Dát tip

je to jen miniatura, nerada žvaním o vážných věcech - a co je literatura?


helgard
10. 02. 2013
Dát tip

No já jsem se snad nespletl....Max - není to náhodou náš adept na redaktora a hned první profesní setkání zcela přesné......Ano umělecky je to paskvil a takto seřazeno je to spíše velmi nepovedený osud jedné rodinné generace na pozadí ságy vlekoucí se řekou času.....Myslím, že kdyby autorka šla do poezie opravdu to zrýmovala a pokusila se v tom najít jen malou nit a nikoliv provaz od lanovky, tak to mohlo být minimálně zajímavé.....Maxi máte u mě pochvalu za přesný a trefný pohled a dobrou kritiku.....


Max Hutar
10. 02. 2013
Dát tip

Je to sice pravda, ale umělecká hodnota je nulová. Je to jen načrtnutá, dál nezpracovaná myšlenka, poznámka :-(.


Drsňýk
10. 02. 2013
Dát tip

Trefné  .. napadlo mě "dějiny lidstva zakomplexované terorizovanými "


dobrý pohled :o)


Čudla
10. 02. 2013
Dát tip

Zajímavá úvaha... *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru