Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bruslař

Výběr: Monty_Python
01. 02. 2002
7
0
1781
Autor
gd

Neschopen delších textů předkládám kraťoučký scénáříček nejen o bruslení...

(Zprava přijde Bruslař)
Bruslař: Jsem bruslař!
(S tímto prohlášením zjevně nekoresponduje fakt, že žádné brusle nemá. Zleva přijde Děvčica v kroji.)
Děvčica: (směje se) To jste tedy podařený bruslař - bez bruslí!
Bruslař: Ale copak musím mít brusle? Bruslař je přeci ten, kdo umí bruslit, a nezáleží na tom, jestli zrovna brusle má nebo ne.
Děvčica: Záleži - nezáleží. A umíte teda aspoň bruslit?
Bruslař: (svěsí hlavu) Neumím...
Děvčica: (triumfuje) Tak vidíte! Brusle nemá, bruslit neumí a chce se hádat!
Bruslař: (nesměle vysvětluje) No já jsem si chtěl představovat, jako že jsem bruslař...
Děvčica: (nechápe) Proboha proč?
Bruslař: Všichni bruslit umí a já se to nikdy neučil. A přišlo mi to hrozně líto. Tak jsem si chtěl na bruslaře hrát...
Děvčica: Hrát si na bruslaře? Nechápu.
Bruslař: (pokrčí rameny) Ále, to je jedno... (jde pryč)
Děvčica: (kroutí hlavou) Co to je za blázna? Hrát si na bruslaře...
(Během nevěřícného kroucení hlavou přejde na předscénu. Za ní se spustí opona. Začne hrát folklórní hudba a přiběhne Šohaj. Tancují spolu, nakonec zavýsknou a odběhnou.)

Narvah
05. 11. 2002
Dát tip
To je bozi!!! Ten konec!*

Neumím bruslit. Můžu si chvíli hrát na bruslaře, šohajové a děvčicy? * + V

gd
22. 03. 2002
Dát tip
jen si hraj.... kdo si hraje, nebruslí....

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
hustý....*

Pája
13. 03. 2002
Dát tip
:-)))))))*

horák
15. 02. 2002
Dát tip
Kurva (pardon), to je dobrý. Líbí se mi i tvůj názor, že vyhovuješ s méně vytrvalými čtenáři.

hermit
01. 02. 2002
Dát tip
jóó, líbí!!! btw, nechceš to ještě o pár obrazů prodloužit? ;-) skvělý! TIP!

gd
01. 02. 2002
Dát tip
viz prolog> neschopen delších textů... nemám tu správnou vytrvalost na dlouhý psaní a na písmáku to stejně nevadí, protože tady zase většina lidí nemá tu správnou vytrvalost na dlouhý čtení, takže si vyhovujeme... alespoň doufám...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru