Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Venuše I.

18. 02. 2013
5
4
1991
Autor
Benetka

Bezvadná kategorie to MIMO. Den za dnem si připadám tak nějak MIMO. Všechen můj život hozený na "papír" je MIMO.

Záříš jako Venuše vpaluješ se mi do duše kde nacházíš jen prázdnotu co nemá žádnou hodnotu když je sama o sobě jak zvadlá kytka na hrobě ani rohatý to nechce a žít prý lze tak lehce... Chycen v pasti sebou sám za zrcadlo nahlédám je-li někde jiný svět možná jeden možná pět co já vím a co ví jiní všichni stejní podivíni jenže jen já přiznávám že svůj život prohrávám... Svět se proto nezblázní zbývá odjet do "lázní" studená teplá do klece potom ležet na dece tiše slintat radostí až mír se v duši rozhostí tam kde svítíš stále dál jiné bych ani nečekal...

4 názory

AFRODITA
03. 03. 2020
Dát tip

*, tak venuše je přímá, žádné mimo.


Fajn. Tip*


Alegna
19. 02. 2013
Dát tip

T*


Annabella
18. 02. 2013
Dát tip Benetka

Vzduch kolem má divnou chuť, věřím, že když to řeknu takhle, tak to pochopíš. Je v tom hrozně moc věcí, co nevidím, spíše se dají jen tušit. Smutek dní odejde, Slunce svítí pořád a pro všechny.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru