Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na konečnou zimy

22. 02. 2013
7
6
1916
Autor
Movsar

Přátelé

Za okny vlaku je kosárkovská krajina, malé povzdechnutí šeptané do sněhu. A v záhybech cest únava zimy, co nekončí. Chybí jen bytosti pokryté třpytem měsíčního světla, přátelé z obrazu. Zůstáváme my, přátelé obrazů.

 

Hádanky z cest

Noc otevírá tepny vesmíru mléčnému svitu planet. Prýští k zemi rychlostí, kterou sotva spočteš. Kde se ale ukrývá srdce toho nesmírného nesmírna? ptá se otec Furat. Žádný ze sportsmenů mu neumí dát odpověď. Na otci je znát duševní vyčerpání. A pevnost sice dál olizují slané jazyky vln, ale televize se dotkla hranic svých možností.

 

Maneken Pis

V Belgii mají čůrajícího chlapečka. Na nádraží v České Třebové je taky čůrající chlapeček. Je odrostlý a snad i mírně zarostlý. Čůrá na peróně a proud moči nikdo nechytá do dlaní a dívky v naději mu nehladí pindíka. Prostě jen taková malá česká nádražní romance.

 

 

 

 


6 názorů

Josephina
25. 02. 2013
Dát tip

jak poetické a také frivolní!


Max Hutar
23. 02. 2013
Dát tip

Já věděl, že to je Boyard! Viva les 90's!

Ta první nejlepší, kontext druhé už po letech nestíhám, třetí mi přijde moc jednoznačná.

zdar


Flákač
23. 02. 2013
Dát tip

třetí obraz supr :)


Fruhling
22. 02. 2013
Dát tip
Paráda, taky jsem přítel obrazů.

Kapsa
22. 02. 2013
Dát tip

: ) ta poslední mne rozesmála...

 

jinak po ránu, ke kávě, parádní zákusek    ; )


Můra73
21. 02. 2013
Dát tip

:o)  

...  sošný František ve svých lázních ví o ženské přízni také své. :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru