Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* * *

27. 02. 2013
13
14
1027
Autor
Fëanor

 

 

 

Některé věci nás nutí mlčet
víš že jsem se tak modlil mnohokrát

a i když je to málo
dáváme svým tichem váhu kameni
a sílu vodě

a to stačí

 

 

 


14 názorů

Benetka
09. 03. 2013
Dát tip
Usmívám se tu nad Tvou básní-některé komentáře jsou delší než ona... :-D

Fëanor
07. 03. 2013
Dát tip

Dík za názory! :)


Armand
03. 03. 2013
Dát tip

feferonka to vystihla ... šíp... do hluboké vody. * A až v ní se zastavil a dal všechno.

 

 


feferonka
02. 03. 2013
Dát tip
Jako šíp.. *

Petr.II
28. 02. 2013
Dát tip

*


Parsifal
27. 02. 2013
Dát tip

Na mě to také působí spíše jako výsek něčeho obsáhlejšího. Na druhou stranu fakt, že autor "stojí o hlubší kritiku" naznačuje, že nad dílem strávil více času a každé slovo, každý verš, je výsledkem promyšlené práce. A nebo si jen autor hraje s čtenářem?

Jisté je, že tento můj komentář je příliš dlouhý, příliš hlučný na to, aby byl tichý, aby dílu dodal síly. V tomto smyslu - tato báseň není z těch, které by mě donutily mlčet, otázka je, jestli tím splnila, a nebo nesplnila svůj účel. Každopádně je-li jejím účelem donutit čtenáře myslet, jedná se o zaškrtnutí položky "vážná kritika" o odvážný krok, a to samo o sobě stojí za ocenění.


e.eucrow
27. 02. 2013
Dát tip

pre mna bohuzial asi malo vyrazne. sorry.


helgard
27. 02. 2013
Dát tip

Taky bych chtěl, aby se mi něco vybavilo při četbě, ale na mě je to za prvé naprosto prostoduché, naprosto krátké a nedoladěné a hlavně je to výcuc vytržený z kontextu poezie a autor zapomněl dodat jediný rým...takže zase nic.


Mondy
27. 02. 2013
Dát tip

Není to málo.... na tip to stačí *


srozumeni
27. 02. 2013
Dát tip
***

Anděl
27. 02. 2013
Dát tip

 Křišťálově čistá energie se mi vybavila. 


blbeček
27. 02. 2013
Dát tip

:)*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru