Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková drobná nepříjemnost

01. 03. 2013
29
38
4663

„Pane vrchní, v tom guláši jsem měl kousek syrového masa!“

„Omlouvám se, náš kuchař má lepru.“


38 názorů

MKbaby
27. 03. 2013
Dát tip

Proti mně jsi Rembrandt. Já zvládám pouze technické výkresy, protože se tam používá pravítko. Pak umím nakreslit půllitr, nasr...u kočičku, berušku z půdorysu a to je vše :)


Stavák
26. 03. 2013
Dát tip

:))


To jsou jen takové záchvaty. Nemám v kreslené tvorbě žádné ambice. (-:


MKbaby
25. 03. 2013
Dát tip

Nezklamal jsi. Publikuj v Sorry :)


VH64
11. 03. 2013
Dát tip

Jako pan Listr!


MILANO555
08. 03. 2013
Dát tip

No to bylo kuchařovo oko/ ale mrkat na mě nemuselo/.


VH64 - já jsem nadšeným milovníkem indické kuchyně a orientálních pokrmů vůbec. Zrovna dneska očekáváme návštěvu, tak vařím "Madu vindalu", což je v podstatě kari z hovězího (pro Indii poněkud netypické, že). Když někdy navštívím indickou restauraci, upozorňuji, že chci pokrm "fully spicy" a personál uznale pokyvuje hlavami.


VH64
08. 03. 2013
Dát tip

Radě bedekru naprosto rozumím, nicméně svým známým chystajícím se do Indie obvykle radívám, ať, nebudou-li si vědět rady s jídelním lístkem, klidně zajdou do kuchyně - Indové je nevyženou - a prstem si ukážou, co s čím chtějí. A tu krysičku prosím zabalit.


Toscana
08. 03. 2013
Dát tip

ahááá - a výsledkem tohoto zážitku bude drahocenný artefakt :)))))))


Toscano, prostě - povýší proces vyměšování na silný umělecký zážitek.


Toscana
07. 03. 2013
Dát tip

Jedná se o knihu, která konání každodenních nudných a jednotvárných činností udělí nový netušený rozměr, pročež by neměla chybět na žádné toaletě.

- Tak teď nevím: půjde o rozměr knihy, toalety a nebo výsledného produktu činnosti konané v tomto zařízení? :-)))))


Zordon - Kdysi jsem v jednom bedekru četl zajímavé upozornění: Jste-li milovníkem indických pokrmů, pak nikdy (tím myslím NIKDY!) nechoďte do kuchyně, kde se tato jídla připravují.


Zordon
07. 03. 2013
Dát tip

Květoni, ještě je tu možnost, že ví o našem jídle něco, co my ne, a právě proto má svou práci rád. :)


Díky, přátelé.

Když vám číšník nese talíř a šibalsky se při tom usmívá, možná ví o vašem jídle něco, co vy ne. Nebo má jenom svoji práci rád. Co my víme, že?


macecha
04. 03. 2013
Dát tip

málem jsem se pozvracela .... ale, fajn ... T***


filemon
03. 03. 2013
Dát tip

:)))


F.L.Vděk
03. 03. 2013
Dát tip

:-). Dnes se dá ovšem léčit leproskopicky.


FAE BOMB
03. 03. 2013
Dát tip

LEPROŠE DO KOŠE!!!

Salám Vysočina na Hrad!!!!


Lidem se dnes nezavděčí nikdo. Konina jim nejede a leprovina taky ne*


VH64
02. 03. 2013
Dát tip

Ve slušném podniku by hostovi na omluvu přinesli hlt alespoň osmnáctiletiletého Lephroaigu!


BBarkku
02. 03. 2013
Dát tip

:D kousky leprového masa zprudka osmahneme..*


Chockl
02. 03. 2013
Dát tip

tipuji za bezleprovou dietu a lepresálie !!! :-)))


baaba
02. 03. 2013
Dát tip

...vařením se poločas rozpadu zjevně urychlil :c)))


FAE - to mi bereš vítr z plachet, protože já pro svoji publikaci chystám reklamní slogan: Jedná se o knihu, která konání každodenních nudných a jednotvárných činností udělí nový netušený rozměr, pročež by neměla chybět na žádné toaletě.


srozumeni
01. 03. 2013
Dát tip
***

FAE BOMB
01. 03. 2013
Dát tip

Taky chystám knihu. Bude ze savého papíru a dvouvrstvá. Své čtenáře nalezne zejména mezi příznivci třetí světové války, kdy bude papíru denní potřeby nedostatek...


Diana
01. 03. 2013
Dát tip

Ty příšero! To jsi nemohl počkat, až budu mít po večeři?! :-))))*


Jonash
01. 03. 2013
Dát tip

co je moc.. to je moc  na tip!


Toscana
01. 03. 2013
Dát tip

Kuchař by se rozkrájel na kousky (nebo rozpadl) samou snahou, ale zákazníkovi se stejně nezavděčí. To jsou teda dneska lidi.... :-)))) *t


Kočkodan
01. 03. 2013
Dát tip
Cerného humoru nejsi opravdu málo mocný. (Proti tomu kuchari by se presto asi zádné kruté lepresálie pouzít nemely.)

FAE - nejspíš tě zklamu, ale zrovna čmárám ilustrace do své chystané knihy a zařekl jsem se, že už to víckrát neudělám.


FAE BOMB
01. 03. 2013
Dát tip

Příště už na dovolenou pojedu jinam. Molokai má sice hezký pláže, ale jídlo tam fakt za moc nestojí. Nic proti zdejším kuchařů, každej dává do jídla ze sebe to nejlepší, ale na guláši jsem si doslova vylámal zuby. Moje chyba, tu stehení kost by viděl i slepej, páč přez talíř značně přečnívala...

 

Doubletip za vobrázek, ilustruješ mi taky něco?


to je pech, když má zákazník bezleprovou dietu... 


Zordon
01. 03. 2013
Dát tip

to je konina :)


e.eucrow
01. 03. 2013
Dát tip

to nasere :D *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru