Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KATOVSKÁ DIETA

05. 03. 2013
1
2
628
Autor
MILANO555

Mistr kat jen pro pobavení zve.


KATOVSKÁ  DIETA:

   Po složení obnosu a nezbytných formalit, jest osoba otylá v hladomornu kladkou opatrně spuštěna.
Zde po  10  dnů, osudu svému ponechána, aby nic nerušilo průběh DIETY KATOVSKÉ.
   Na kohoutí kokrhání, přes oběd a v době klekání, pomocník můj,  HLOUPEJ  VÉNA jen vody podává, rovněž  letmou kontrolu vykoná.
První dva dny jeho příchod, pocity lhostejné  u Vás vyvolávati budu.
Leč dny další, bude Vámi vřele očekáván, no též kletbami a nadávkami častován.
Měšťané v  postavení, muká pekelná jemu plánují. Ženy, i ty dříve počestné, za kousek chleba, tělo svoje by měnily a daly mu jej.
Vše marno.
Potuchy nemají, že hloupý Véna si dosti žen každý den užije při mučení. A mladé děvy sobě vybírati může. Proto v mučírně noční služby s oblibou béře.
Navíc efekt očistný a chudnoucí ,dosažen by nebyl, v rozsahu stanoveném. I myšlenky od chudnutí na jinou cestu svedeny.
   Přesto Véna vždy rád na kus řeči zůstane, nad díru se nakloní a slovem milým ,povzbuzení vám dá, řka:
„Již jen 7,6,5…. dnů se vídati budeme.“
Toť milé od něj, neb svoje povinnosti tímto vysoce překračuje.
Vždy řvaní převeliké ,jako reakce , z díry se ještě dlouho ozývá.
My rádi tomu, křik nemá kde  proni KAT, klidně dosytnosti můžete na lesy hale KAT,  protože k vysilování a úbytku hmoty tělesné lépe dochází.
  Osobám celulitídním  je zde ,v dobách návštěvy jeho, možnost dána, by připlatit si chtěli a další dny přidat.
Jen formálně zápis změníme, aby k přehlédnutí datumu propuštění nedošlo.
Vše zabezpečeno jest, ale i zde dá se pochybiti. Mistr na více dnů vycestovat může a cháska jeho poleví.
Dny navíc v hladomorni strávené, Vám účtovány nebudou, leč vděku se mi taky jistě nedostane.
  
   Jiné diety pochybné, problémy mají. Úbytek hmoty sádelné, tak markantní nebývá, osoby darebné, se k tajnému přikrmování uchylují.
KATOVSKÁ  DIETA s tímto počítá. Jest na jiných principech založena a pevné zdi hladomorny, klamstvu Vašemu lehce zabrání.
   Reakcí zuřivých při vypouštění po ukončení KATOVSKÉ DIETY, se obávat nemusíme. Tělo vysíleno jest dostatečně a chápe, že projev zlovůle na Vénovi, by mrháním silami byl.
Navíc k opětovnému spuštění dolu do díry by mohlo dojít a bezezbytku nechat vychladnouti ještě několik hodin.
Tu vděčnost Vénovi vždy ze srdce jiní pomocníci závidí.

Vězte, že naše dieta  opodstatněný obdiv budí. Bez uzardění, pochlubit se můžeme, že výsledky více jako dobré jsou.

Měšťané, ženy jejich, panny i jinoši, do KATOVSKÉHO  SLÉVOMATU další slevy připravujeme, procedur na  zdraví vylepšení, máme  k dispozici v hojné míře. I na krásu ženščin pamatujeme.
Vašim nápadům na nové slevy  se nebráníme, město svolno je aktivitám , jenž kasu šetří.
A já rozpracuji je rád, v život uvedu. Autor vzpomenut bude a ZDARMA  proceduru absolvuje.
 


2 názory

MILANO555
05. 03. 2013
Dát tip

Katův šleh se nekoná, snad jedině Katovo šlehání.


jest součástí diety též, aspoň o víkendu, katův šleh? Nebudu při dlouhotrvajícím odtučnění plaKAT ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru