Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nezazní

08. 03. 2013
14
16
1603
Autor
eLko

takové ty chvíle, kdy si vybavím, že spolu ležíme v posteli a vzpomenu si, jak na tebe skrz žaluzie svítí poulíční lampa..

Pozvedni ke mně svoje dlaně
nečekej, až ti vyjdu vstříc
Uchop mě pevně,  rozehřej mě
s tebou je všechno jako nic

Než mlha padne na údolí
ranní rosa se vypaří,
budeme spolu Pán Bůh dá-li
zas jedna stopa polštáří

Snažíš se vnímat tichost splavu
přijde snad jindy, co tu není dnes
nemusíš smutně věšet hlavu
there never comes " the loneliness"


16 názorů

Martas1985
27. 03. 2014
Dát tip

první je fajn,tip


Markel
16. 10. 2013
Dát tip

líbilo *


Bulvena
14. 09. 2013
Dát tip

moc hezké


eLko
13. 03. 2013
Dát tip

možná je i čtenář, možná


Oldrich
13. 03. 2013
Dát tip

Max Hutar a co teď mám komentovat já. Řekl zřejmě všechno podstatné.

Snad jen bych ocitoval prolog. A dodal. Když je to pro něj, proč publikuješ, a když je to pro publikaci, proč píšeš místo čtenáře jemu?


Max Hutar
13. 03. 2013
Dát tip

rýmy - oproti všeobecné zvyklosti na plísňáku - jsou tu originální a ani v jednom případě grammatické.

rytmus básně zakulhal jenom v druhém verši poslední sloky. A je to škoda, protože by to šlo lehce seškrtat tak, aby to sedělo v rytmu.

Angličtina závěrečného verše na mě malinko působí jako znouzectnost, ale je i výrazem určité svěžesti a hravosti s formou. Těžko říct. Nejsem expert na makarónskou lyriku.

Když se pak dostanu k méně formálním aspektům, tak je to velmi, velmi klasická báseň, protože se spokojí s ritualizovaným a zkrášleným líčením - bez nejednoznačností, bez nacházení mezer v jazyce, syntetičnosti obrazů. To je přecijen celkem řemeslo. Jako dnes malovat předimpresionistické krajinky: Je jich na světě dost, jsou krásné - a nejde už z nich vykřesat žádná bomba. Přál bych si přecijen trochu víc tvůrčího vkladu.


eLko
11. 03. 2013
Dát tip

au, to bolelo


jasmiini
11. 03. 2013
Dát tip

:-)... krásný!


Alegna
10. 03. 2013
Dát tip

T*


eLko
10. 03. 2013
Dát tip

juhů děkuji :)


srozumeni
09. 03. 2013
Dát tip
Hezke a stopa polštáří je roztomile...***

Stavák
09. 03. 2013
Dát tip

obzvlášť ta první *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru