Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEMOUDRÁ MOUDRA či MOUDRÁ NEMOUDRA

10. 03. 2013
6
10
798
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení malý experiment s černou.

1.Obyvatelé černého kontinentu  jsou velmi chudí, protože většina z nich dělá černou práci.

2.Korektně bují černý trh, na výkazy se připisují černé duše, normální u každé firmy je černý fond.

3.Doprava je ztrátová, protože všichni jezdí na černo.

4.Z těchto černých pasažérů mají revizoři černo před očima.

5.V Africe umí udělat pořádek pouze armáda, díky samopalům se umí trefit do černého.  Žádný z vojáků z toho nemá černé svědomí.

6.Ale i pro armádu  je mnoho mrtvých tzv. černým dnem.  Nikdo z velení  se nechce nechat očernit.

7.Trochu hůře je no tom policie, může vás pouze zavřít, až budete černí. Po propuštění se ocitáte na černé listině.

8.Bohužel, věznice jsou přeplněné.  Je v nich vězňů až černo.

9.Každý vězeň to chce mít černé na bílém a být černým koněm.

10.Dozorci  ve věznicích popíjejí černou kávu a  baví  se černým humorem. Velmi často mezi sebou mají tzv. černé ovce.

11.Nejčastěji pěstovanou plodinou je rybíz. Do socialistických zemí se vyváží červený, do zbytku Evropy bílý, pro Afriku zůstává černý.

12.v Africké hitparádě se již 10 let na prvním místě drží hit Lucie Černí Andělé, nejčtenější knihou jsou Černí baroni, nejsledovanější film Černý korzár.

13.Zdroj potravy obyvatelé nacházejí na černých skládkách. Jedná se o kousky černého chleba, černého čaje,černou ředkev a občas i zbytky černého piva.

14.Do Ameriky se vyváželi černí otroci, do Evropy černý kašel, černé neštovice a černý mor.

15.Otroci se neradovali, že jsou černé zlato. Vozili se v lodích, které neměly ani černou skříňku.

16.V Africe člověk vidí různé barvy. Zajaté, mladé Afričanky vidí večer černě, otrokáři ho vidí růžově.

17.Černá kronika:Největší svinstvo je černá magie, díky ní mizí lidé jako v černé díře.

18.Aby nemuseli topit černým uhlím, vymysleli v Africe vedra.

19. Ženy se v Africe dělí na černé gazely, černé kočky a černé vdovy.

20.Na dovolenou Afričané nejraději jezdí k Černému moři a do Černé Hory, vyšší návštěvnost hlásí  i Černá bouda v Krkonoších a kupodivu i Černá louka v Ostravě.

 


10 názorů

Dobrý*


Petr.II
10. 03. 2013
Dát tip

*


MILANO555
10. 03. 2013
Dát tip

Kočkodane, já ještě rozpracuji druhou část, tak možná i tam budeš mít sousto.


Kočkodan
10. 03. 2013
Dát tip
Nedaleko mého rodiste se nachází obec Cerníky (to uz ale není v Africe). A jeste jedna kontrastní poznámka - moje maminka byla rozená Belochová.

verulinda
10. 03. 2013
Dát tip

12., 15., 16.,18.,20. a 19. je suprová, a  vše kopíruji... t.


MILANO555
10. 03. 2013
Dát tip

Ano, mnohem více jako těch bílých. Ale i mezi bílými jsou ti černí.


přestože mají jízdní doklady v pořádku,

je v Africe spousta černých pasažérů


MILANO555
10. 03. 2013
Dát tip

Ne jenom půlka černého humoru, díky.


Černý humor.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru