Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezejmenná

15. 01. 2000
4
0
1432
Autor
Seek

Vstoupila ke mně.. nezvána. Kde jsi můj andílku? Kde je tvá ochrana když je jí zapotřebí? Zůstala u mně.. neznámá. Zůstala ve mně a vysává po troškách bere si z mých sil. Přiviň se ke mně.. říkává. Zapomeň na své zásady zapomeň na to čím jsi byl. Říkám jí přestaň.. špinavá. Nechci tě tady, nech mě být. Opusť mé tělo, odejdi z mých žil. Říkám to marně, je jako otrava. Pronikla všude, už se jí nezbavím. Najednou můj strach.. ustává. Našel jsem na ni lék. Přichází spasitel Víra mě uzdraví. Někdo mi granát.. podává. Běž chlapče, pospíchej ve jménu Alláha skoncuj s tím bezprávím..
Babetka
18. 04. 2003
Dát tip
Ten konec mě taky překvapil... Ale spíš to bude tím, že oporuje mému názoru na řešení problémů - zlo podle mě nejde vymítit zase zlem a granát v ruce zlo je... To je ale jen asociace, básni se nedá nic vytknout! Myslím, že u mě splnila účel - zamyšlení nad... spoustou věcí... Díky a TIP!

soňa
22. 03. 2003
Dát tip
**

Lomarinka
24. 04. 2002
Dát tip
....beze slov..*

Reistlin
15. 01. 2002
Dát tip
Pěkná věcička.

Miroslawek
21. 01. 2000
Dát tip
Hézký...i když Lotos a Tantra jsou lepší. Ale je moc pěkná. Alejkum sallam.

Astrálka
21. 01. 2000
Dát tip
*

Sly
18. 01. 2000
Dát tip
Krásný jinotaj. Asi se opakuji, ale TIP.

Merle
17. 01. 2000
Dát tip
Konec mě teda překvapil, ale po druhým přečtení už ani ne :-)))
Zase zbytečně dobrý. Zase tip.

B.Ezejmenij
17. 01. 2000
Dát tip
pěkné... že to říkám zrovna já... já vim... :)))

AZALIN
16. 01. 2000
Dát tip
Pekny... Lotos je lepsi, ale taky dobry.. libi se mi ta forma.. hodne zajimava..

slavek
15. 01. 2000
Dát tip
konec vždy začíná u prahu začátku,
z každého citu odvedem desátku,
pro radost, pro lásku, pro city umírat,
chcem jít na porážku, smrti se nevzpírat...


moc pěkná básnička... Mrzí mě, že jsem delší dobu neměl možnost číst díla na písmákovi a tudíž mi jich hodně uteklo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru