Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OPAČNÁ ANTROPOGENEZE

17. 03. 2013
4
12
975
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení o tom, že vývoj člověka může probíhat i opačným směrem.

HOMO SAPIENS se v hospodě nasáváním mění v SAVCE...
SAVEC při odchodu  v PLAZA...
PLAZ po příchodu domů  v obtížný  HMYZ...
a ten by se nejraději zahrabal POD ZEM.


12 názorů

MILANO555
19. 03. 2013
Dát tip

I Darwin by řekl, že jsou i určité odchylky, sice nevím,proč zrovna u toho hmyzu, no budiž.


VH64
19. 03. 2013
Dát tip

Já jsem se po příhodné dávce alkoholu doma měníval v bodavý hmyz...


MILANO555
18. 03. 2013
Dát tip

Tam padají opační hlášky typu: "Hele, ten je ožralý, jako náš Franta"


zajímalo by mě, jestli ožralému orangutanovi taky říkají "ten zas má opici..."


MILANO555
18. 03. 2013
Dát tip

pro aleše-novaka:ta OPICE je trefná ta tam přece být musí, jinak není plaz.pro R.L.díky za komentík a návštěvupro Evženii B.i to je pravda. Je vidět ,že je stále dost lidí, kteří mají Darwinovi, co říci a nabídnout.


Někteří s přeměnou na otravný hmyz nečekají až domů.

Jsou takoví stále.*


Darwin by asi radost neměl. Ale mezi stupeň HOMO SAPIENS  a PLAZ zcela logicky patří ještě OPICE... 


MILANO555
17. 03. 2013
Dát tip

Kočkodane, ale ta teorie by se potom mohla rozšířit nepatřičným směrem.On by se z obojživelníka mohl vydat do nebe/spíše pekla/....anebo další varianta mohl by se stát PTÁKEM, když by v té nádrži  NATÁHNUL BRKA.


Kočkodan
17. 03. 2013
Dát tip
Pokud je mezi hospodou a domovem (ponechme stranou, ze hospoda je pro nekteré domovem) rybník ci pozární nádrz, muze se plaz pri trose smuly stát na chvíli i obojzivelníkem. Mimochodem ta poslední fáze by mohla hovorit pro podvedomou touhu po "zpátky ke korenum".

MILANO555
17. 03. 2013
Dát tip

My se netoužíme vrátit , my se /někteří/ stáváme.... 


sharik
17. 03. 2013
Dát tip

evoluce byla špatným krokem a pod vlivem alkoholu se toužíme vrátit zpět? rozviň tuto teorii na vědeckou práci, rád si jí přečtu! :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru