Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň pro baculku

19. 03. 2013
4
15
1663
Autor
Delfín

Naše poezie má velký dluh vůči boubelatějším dámám, snad jen Petr Spálený si to ve své písni Dáma při těle uvědomuje. Rád bych teď na něj navázal a poděkoval všem těm, které sice nejsou světovými modelkami, ale starají se o to, aby náš život byl krásnější, plnější a šťastnější! Vždyť pravá hodnota  ženy nespočívá v její figuře, ale v tom, jaká je tam uvnitř...

Kulatá, kulatá, je láska má,
na výšku, na šířku vždy stejně má.
Nehrozí, že ostrou hranou zraní,
když lehce pohladím ji svou dlaní.

Koutky úst vzhůru má do obloučku,
když něžně šeptám jí: Ty můj broučku!
Jak něžné květiny z jarních louček
dívá se na mne zpod svých obrouček.

Šibalské ohýnky pak v nich vzplanou,
sportovní přenosy, nashledanou...
Mým prvním programem je má milá,
svým šarmem zase mne okouzlila.

Nejsem již zvědavý na výsledek,
vypínám střelhbitě telku z ledek.
Mne jiná zábava nyní čeká:
postýlka, toužící náruč měkká...

15 názorů

Delfín
12. 07. 2015
Dát tip

Kočkodan: Tak to jsem rád! Ano, okolnosti vzniku hovoří v můj prospěch...:-)


Delfín
12. 07. 2015
Dát tip

Tak to máš pravdu, Diano!:-)


Kočkodan
22. 06. 2015
Dát tip
Znovu jsem si rád precetl. A líbí se mi i okolnosti jejího vzniku.

Diana
21. 06. 2015
Dát tip

V čem podivná? Co máš konkrétně na mysli? Není to zvědavost, spíš bych ti ráda lépe rozuměla - a někdy "slova jsou pramenem nedorozumění" - jak oba víme :-)


Delfín
20. 06. 2015
Dát tip

No, ona to zase extra blízká kamarádka není, i když od té doby zabloudila ještě párkrát na mé stránky, třeba i z důvodu, že jsme oba dlouho do noci bděli, i když každý z trochu jiných důvodů! :-)

Ale prohodili jsme spolu pár zdvořilůstek tam i na fórech a tak nějak padla zmíňka i o důvodu delšího odmlčení se. A děťátko už zřejmě žvatlá a zaměstnává maminku, takže ji tam nevídám.A hlavně, tahle báseň v komentu dokonce vzbudila žárlivost osoby mi poněkud bližší, ačč fyzicky vzdálené...:-)))

Vy ženy jste ale podivná stvoření!:-P


Diana
20. 06. 2015
Dát tip

Srdečné blahopřání tvé kamarádce! Díky, že jsi nás potěšil tou radostnou zprávou. Ať je děťátko zdravé a roste do krásy a do rozumu! :-)))


Delfín
20. 06. 2015
Dát tip

Ještě se sluší dodat, že dotyčná inspirátorka se kulatila z důvodů velmi přirozených a sympatických! Jak se později ukázalo, stala se šťastnou matkou...:-)))


Delfín
03. 04. 2013
Dát tip

Tebe taky, Sebastiano? Prostě jsem si řekl, že věci, co nelze hned tak změnit, je třeba přijímat s humorem...;o)))


Delfín
03. 04. 2013
Dát tip

Ano, podle ohlasů jsem těch kuliček potěšil asi víc, milá Diano!  /Tím jsem nemyslel Tebe, ó bohyně!/ Prostě věci života je třeba brát s humorem a takové, jaké právě jsou...;o)))


Sebastiana
23. 03. 2013
Dát tip

MOC SI MNE TOUTO BÁSNÍ POTĚŠIL


Kočkodan
23. 03. 2013
Dát tip
U zen, které kostmi chrastí, muzi zrídka vrní slastí. :-)

Diana
22. 03. 2013
Dát tip

Ale napsal jsi to moc pěkně, určitě jsi ji taky rozveselil  :-)


Delfín
22. 03. 2013
Dát tip

Tohle už není odraz reality,milá Diano, jen taková fantazie, která měla rozveselit jednu čtenářku básně, co zde nemám - jmenuje se: Oblékáš noční košilku. Ta dotyčná si sice pochvalovala tu báseň, ale byla smutná z toho, že jí je teď ta košilka už těsnější. Dokonce si sebekriticky říká kulička. Tak jsem se pokusil odvést její mysl od pochmurných myšlenek v duchu moudrého výroku: Honem se tomu zasmějme, abychom nad tím bnemuseli plakat!;o))


Petr.II
20. 03. 2013
Dát tip

*


Diana
19. 03. 2013
Dát tip
Ty šťastlivče! :-)))****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru