Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BACILOVI pro úsměv

04. 02. 2002
2
0
1373
Autor
Majkika

Slíbila jsem ti,že se budeš usmívat.

Bacil jsi mě svou upřímností

A úsměvy,co rozdáváš na všechny strany.

Cítím,že až procitnu,bude mi scházet kousek

Imunity vůči tvým názorům a myšlenkám,

Lehce okouzlujícím můj zdravý rozum.

 


Armand
08. 07. 2002
Dát tip
:) *

Bacil
26. 02. 2002
Dát tip
Rebecco! Ty tady! Už dlouho se odhodlávám Ti napsat, ale nemám dost klidného času to udělat... moc mě to mrzí... určitě Ti napíšu.

Bacil
06. 02. 2002
Dát tip
Majki, udělalas mi opravdu velikánskou radost, a taky mi bylo včera fajn s Tebou, s Rašídem a s ostatními na Šuplíku. Je to fajn, mít kolem sebe milé lidičky, kteří umějí potěšit a pohladit po duši. Majki, máš u mě za to ještě jednu pusu - tu, co sis nevyzvedla, když jsi na nádraží utíkala, aby Ti neujela Tvá sedmadevadesátka (nebo devětadevadesátka? nevím, v které části oné čtvrti přebýváš).

Majkika
05. 02. 2002
Dát tip
Něco jsem od tebe četla a byl jsi takovej smutnej,že jsem chtěla,aby jsi se usmál :o)

Majkika
05. 02. 2002
Dát tip
Něco jsem od tebe četla a byl jsi takovej smutnej,že jsem chtěla,aby jsi se usmál :o)

Albireo
05. 02. 2002
Dát tip
Hezké - a řekl bych, že trefné.

Bacil
04. 02. 2002
Dát tip
Jůůůůůůůůůůůůůůůůů! Mám otevřenou pusu a nechápu, čím jsem si zasloužil.... Děkujůůůůůůůůůůůůůůůůůů! (Musím něco na oplátku... počkej... něco vymyslím :-) ) Tip Ti nedám, aby se to nebralo, že upozorňuju sám na sebe :-)

Wopi
04. 02. 2002
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru