Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o pozitivní interpretaci zpráv (1)

12. 04. 2013
6
8
1681
Autor
aleš-novák

myslím, že je nejvyšší čas, aby se zprávy našich sdělovacích prostředků začaly vykládat pozitivně, nacházet na nich to dobré. Nedělám si na tento žánr monopol, naopak budu rád, když se kdokoli další přidá.

http://www.novinky.cz/krimi/298612-mluvci-holesovske-vyzvy-se-pred-uradem-vlady-zamkl-v-aute-policie-rozbila-okno.html

 http://www.youtube.com/embed/DjK4czqBwtg?feature=player_embedded

 

Ištván Lékó přiznal, že Babiš si platí Českou pozici na špinavou práci

Na tramvajových kolejích nedaleko stanice metra Malostranská v Praze zastavila z neznámých důvodů malá dodávka. Řidič nereagoval na troubení jiných vozidel ani na zvonění za ním stojící tramvaje, nebylo jasné jestli zadává do navigace cestu nebo vyřizuje naléhavý telefonát. 

Přivolaná policejní hlídka mu chtěla poradit, jenže muž ve voze nereagoval na jejich zdvořilé dotazy, navíc zamkl zevnitř všechny dveře od svého auta. Jeden z policistů tedy neváhal a rozbil boční okénko, aby zamčený řidič netrpěl nedostatkem kyslíku. Pro poskytnutí nezbytné první pomoci bylo třeba vyprostit pasažéra z vozu. Lékař záchrané služby, který se na místo dostavil, zkontroloval životní funkce řidiče a pochválil policisty za záchranu života 57-letého S.P. z Uherského Hradiště. Obnovení plynulosti provozu následovalo během několika minut.

 


8 názorů

Draha
02. 06. 2022
Dát tip

Skutečně dobrá zpráva a dobré je o tom napsat.

 


Diana
13. 04. 2013
Dát tip
Nejlepší zprávy jsou objektivní zprávy. Pozitivním zrnkem by bylo to "zrnko pravdy" :-)*

Diana: nemyslím nasazování růžových brýlí, spíš něco ve smyslu "stupid ligy" - hledání pozitivního zrnka...


Diana
12. 04. 2013
Dát tip
To, co navrhuješ, už tady bylo - a nevzpomínám na to ráda...

Toscana
12. 04. 2013
Dát tip

Dnes ráno mi mozek evokoval cosi ze stejného "žejdlíku". Z okna jsem viděla poštovní auto, které mělo na boku napsáno: "Dnes podáte, zítra dodáme" - a mi v hlavně okamžitě naskočilo: "Dnes poděláte, zítra doděláme." :-)))) *t


...ale že zničili windows, to je blbý((


LV
12. 04. 2013
Dát tip

vŕtam sa  tej správe,a okrem toho okna, nevidím tam nič negatívne- že by som mal okno pozitívne ?


zase se ukázalo, že policie umí "pomáhat a chránit"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru