Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moment

15. 04. 2013
1
5
710
Autor
Bukur

00:30 ... je půl jedné ráno a já se převaluji v posteli a myslím na Tebe ...
Představuji si tvé hluboké modré oči, tvoji malou tečku uprostřed čela, kterou tak nemáš rád, tvoje malé fousky pod spodním rtem, představuji si tvé rty, tvarované do srdíčka, vidím tvé dlouhé řasy a jejich oči, které se na mě upřeně dívají, myslím na tvé dlaně, které jsou tak zajímavé a na tvoji širokou hruď, která mě vždy láká obejmout ... představuji si naše poslední milování, na to, jak jsi mě vášnivě líbal, na tvářích, na rtech a na mých ňadrech, na tvoje pevné objetí a na tvé pevné mužství, vzrušuje mě to a pomalu si začnu zajíždět rukou pod deku a začínám se hladit ... za chvíli se ještě více uvolním a více rozevřu nohy od sebe a vsunu si ruku do kalhotek ... pomalinku si dvěma prsty hladím svůj malej hrbolek hned pod stydkou kostí a začínám cítit, jak jsem vzrušená ... druhou rukou si zajedu spodem pod noční košili a začnu se hladit na prsách, jemně si mezi prsty svírám hroty ňader a pak svým prsem zaplním celou svoji dlaň a náruživě si začnu svírat .. pravou rukou si přejedu celý svůj střed rozkoše a prostředníčkem si začnu zajíždět dovnitř, dovnitř svého těla .. stále si představuji, jak mě vášnivě svíráš ruce, líbáš na krku, držíš pod zadečkem, stáhnu si kalhotky a začnu si prsty zajíždět ještě víc hlouběji do sebe a hlouběji a myslím na to, jak moc si byl hluboko ve mě ty ...
Jsem tak moc vzrušená, že si začnu zajíždět i druhým prstem do mé vlhké skulinky a levou rukou si sjedu z ňader na svůj malý hrbolek ... vzdychám, slyším jak mi buší vzrušením srdce, jak se potím a v rytmu zvedám svůj zadeček nahoru a dolů a tlačím nohy více k sobě, abych si ruky přitlačila ještě k sobě blíž ... už jenom chvíli mi trvá než dosáhnu svého náruživé slasti a pak už jen slabě oddychuji ve své zpocené posteli ...

Koukám na hodinky a přemýýšlííím ....
vstávám, jen letmým pohledem se doupravím v zrcadle, přečešu prsty své upocené rozčepířené nepoddajné vlasy, natáhnu na své bosé nohy kozačky, na svoji jemnou přiléhavou košilku si obléknu  kabátek, z ledničky si naleji malou skleničku šampaňského, které na odvahu vypiji, vezmu svazek svých klíčů a zabouchávám dveře od svého bytu ....

V pátém patře jsem za chvilku, přemýšlím, jestli už spíš nebo jsi stále vzhůru ... 01:15, potichounku odemykám, zouvám si boty, odhazuji kabátek a po špičkách přecházím za tebou k posteli ... spíš ...
... Pomalinku si ulehám za tebou a odhrnuji část deky, pod kterou jsi přikrytý. Dívám se na tebe a začínám být zase vzrušená, ale mám strach z toho, že mě odmítneš.... Položím ti ruku na stehno a jemno ho začnu hladit po celé jeho délce. Začínáš se probouzet, překvapíš mě, přitáhneš si mě k sobě a začínáš mě líbat ... Přitlačím se k tobě blíž a rukou ti ze stehna přejedu až na bříško, zajedu ti pod triko a začnu si hrát s tvými malými tmavými chloupky pod pupíkem ... Otáčíš se ke mě, přitáhneš si mě blíž a dáváš mi najevo jako tvrdě jsi vzrušený... pohladím tě znovu po bříšku, chytím kraje tvého trika a přes hlavu ti ho dávám dolů  ... Stáčím tě zpátky na záda a rozkročmo si na tebe vyhoupávám, jenom ve své krajkové červené košilce a bez kalhotek. Teď ještě víc cítím, jak si vzrušený, hladím tě po hrudi, po prsou, chytám tě za ramena a chvíli toužím, mít sebou ještě něco navíc, abych ti mohla svázat ruky a zmocnit se tě, tak jak bych teď chtěla. Sundáváš mi ramínka od košilky z ramen a svými dlaněmi začínáš laskat moje bradavky, které touží, po každém tvém dotyku. Cítím, jak jsem tam dole hrozně vlhká a jak netoužím po ničem jiném, než tě cítit v sobě, v sobě uvnitř těla, co nejhlouběji to jde .... Nadzvedávám se, přehazuji zpět nožku a sundávám ti ten poslední zavazející hadr z těla ... Lehám si na bok a tisknu se teď zadečkem k tobě, přitáhneš si mě a pomalu se do mě začneš natlačovat svým krásným ztopořeným údem ...  chytíš mě rukou pod stehnem, nadzdvihneš mi ho trochu víš a pomalu do mě vnikáš.... Ruku po chvíli uvolníš a chytáš mě za ňadra a kloužeš níž až k mému pahorku rozkoše, odtahuji se, povaluji tě na záda a sedám si zády k tobě přímo na tvé mužství a nechávám ti tak výhled na můj zadeček. Nevidím ti do tváře, ale slyším jak vzdycháš a jak se snažíš svýma rukama korigovat mé pohyby. Přirážíš si mě stále blíž a hlouběji, přesunuješ mě na čtyři a pronikáš do mě zezadu ... Vsouvám ruku pod sebe a na střídačku si hraji s tvými měkkými kulkami  a svým malým klitorisem. Hladíš mě, jemně škrábeš po zádech a chytáš mě za zadeček. Vzdychám čím dál víc, celé mé tělo se třese a já vím, že už to přijde ... nechci ... ještě nechci ... ještě si chci hrát ... odtahuji se, otáčím se k tobě tváří, začínám tě líbat a líbám tě čím dál níž ... pokládám si tě a nevynechám svými rty a jazykem ani jedno místečko na tvém těle až na jedno ... na to, které si nechám nakonec ... jemně pravou rukou, dlaní sevřu tvé kulky a pomalu se začnu svým jazýčkem a rty přibližovat k tvému mužství a svými měkkými rty začnu dráždit jeho jahůdku .... hraji si ... hraju si jak já chci, hladím tě po varlatech, každou zvlášť si dávám do pusy a jemně je laskám, laskám je jazykem, laskám tě pod nimi, laskám tě na tříslech, laskám tě kolem tvého údu a pomalu si ho zasouvám do své pusinky ... přitom dále pokračuji a hladím tě všude, kde bych tě chtěla hladit a svými ústy tě tam líbám tak, že vzdycháš stále víc a hlasitěji. Pomalinku zrychluji a čím zrychluji, tím zrychluješ svůj dech, nahoru dolů, jazýčkem obkroužím a zase znovu a znovu ... cítím, že už to nevydržíš, přitahuješ si mě, sedám si na tebe a krásně a znovu do mě pronikáš, hladíš mě po ňadrech a já se laskám prsty jedné ruky mezi svými nohy. Přirážíš a oddychuješ, nadzvedávám se a zase jsi zpátky celý ve mě, sedáš si a líbáš mé ňadra, držím tě za paže a tisknu se k tobě a toužím, spojit nás ještě blíž a blíž ... začínáš oddechovat stále rychleji a hlouběji do mě pronikáš ... vášnivě tě líbám, všude tě hladím, vzdychám, třesu se po celém svém těle a za chvíli cítím..., jak tvoje horkost protéká mnou, uvnitř těla ...

... Ještě chvíli sedíme v tiše v objetí a já už to vím ... vím, že jak usneš, nechám ti tam ten klíček, potichu odejdu domů a že už se nikdy neuvidíme ... stejně jako jsi to věděl ty, už tu "poslední noc ..."


5 názorů

lenkak
23. 04. 2013
Dát tip

Svůj, své, své, svoje.... moc přivlastňovacích zájmen, to mě napadlo jako první.Pak jsi mi připomněla neustálý problém- jak pojmenovat varlata nějakým normálním slovem- "měkké kulky" to asi nebudou.Je sakra těžké napsat erotiku, aby to nebyl jen popis aktu a přehršel synonym pro jednoduché pohyby a stále stejné orgány.


StvN
16. 04. 2013
Dát tip

Je to napsane neobratne. Vadi mi pouzite vyrazy, opravdu vyznivaji infantilne, coz melo za nasledek, ze jsem si predstavil asi tak patnactilete pubertaky a takovy spise trapny sex. Asi by bylo lepsi to napsat bud o neco vice otevrene a pouzivat pripadnejsi vyrazy nez napriklad jahudka, anebo to naopak pojmout o neco vice romanticky a nerikat vsechno. Tohle je nekde na pul cesty. 


Janina6
16. 04. 2013
Dát tip

Jsem zvědavá na reakce čtenářů – mužů, možná to některé dokonce vzruší, i když ne zrovna literárními kvalitami. Za sebe musím říct, že mě to jednak nebavilo, jednak volbou některých až infantilních výrazů (srdíčko, pusinka, zadeček, jazýček, skulinka, měkké kulky...) rozesmívalo, což asi nebyl tvůj záměr. Chyby typu „hladit na prsách“ tomu dodávají korunu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru