Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

!!!Kdo nevíte o srazu!!!

17. 01. 2000
0
0
2717
Autor
Merle

Zneužívám svojí udivující čtenosti, abych tuhle informaci předal co nejvíce lidem.
Toto je pouze upoutávka, vzkazy, názory, sliby, obzory, chyby i kdyby pište pod originální Špuntíkovo dílko.

Pokud o srazové akci ještě nevíte, a nebo se snad nemůžete rozhodnout, snad vám pomůže tenhle text. Pod Špuntíkovým dílkem a zároveň auditoriem Útok na Karlštejn se skrývá první soft&hard-romanticko-básnický sraz v historii Písmáka. Všechno potřebný informativní najdete právě tam. Cílem je hrad Karlštejn někde ve střední evropě a soft-romantický penzionek i s přilehlými hard-romantickými Amerikami, známé to krajiny z českých westernů. Kdo neviděl, ať lituje. Kdo viděl, určitě rád uvidí znova. Stojí to za to. Prozatímní seznam účastníků: Špuntík Marigold (snad) Azalin Saša Bibša Kačka (opovaž se nejet :) Sarken Zetaby Slávek já . . .
Špuntík
01. 03. 2000
Dát tip
takhle se zpronevěřit své čtenosti.....měl by si se stydět....

Bříza
14. 02. 2000
Dát tip
- nevidím to reálně (žehu bol)
ale kdyby .... KDYBYYY !!!

Marigold
19. 01. 2000
Dát tip
správně B.EZpochyby !!!
A já skanduji: Lampář, Lampář !!!!!
A taky : DeGra, DeGra !!!!
A ještě: Bříza, Bříza !!!!
A: ViNil, ViNiL !!!! Rivka, Rivka !!!! Krytyk, Krytyk !!!!
A vůbec: Všichni, všichni !!!!!

Anonym
19. 01. 2000
Dát tip
Lampar nenajisto ale strasne rad

dracula
18. 01. 2000
Dát tip
Taky bych se tam rád záletl podívat, ale co bude za takovou dlouhou dobu, to ví snad jen hvězdy...

Johny Brdak
17. 01. 2000
Dát tip
Hele, asi bych jel, teda jestli to nevadí. Ještě to 100% potvrdim časem, zatím nevím, jestli už něco nebudu mít - důležitějšího. Ale snad ne.

kačka
17. 01. 2000
Dát tip
opovážím :-)

xpired
17. 01. 2000
Dát tip
Jestli se 29.4. dožiju a do cesty mi nevkročí něco navýsost naléhavého a důležitého, rád pojedu, nebudete-li proti. Přihodit se a překazit mé zájmy může spousta věcí. Ale už jsem učinil poznámku ve svém milém malinkém zápisníčku, bych nezapomněl.

Šílená
17. 01. 2000
Dát tip
:o))) ...jelikož se bojím že by jste byli příliš normální rozhodla jsme se vám tam vnést trochu své šílenosti...

B.Ezejmenij
17. 01. 2000
Dát tip
neslibuju si to... :) ale ...

Jean
17. 01. 2000
Dát tip
Ono jde hlavně o to, že čas je nevyzpytatelný... Kdo ví co bude? Zeptej se tak měsíc předem a už to bude jasnější. Prozatim nevim co se školou atd.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru