Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Duben 13 - Hlasování

14. 05. 2013
0
10
1741
Autor
Tragicus

     Za měsíc duben roku 2013 byla na Povídku měsíce nominována následující díla (historie nominování zde):

Detekována povrchnost sharik 2013-04-03 0-Nominace - 013_04  
Děvky mají špatný charakter a končí hrozně estonia 2013-04-04 0-Nominace - 013_04  
Miluj ji William Goat 2013-04-17 0-Nominace - 013_04  
Prvky zvyků StvN 2013-04-01 0-Nominace - 013_04  
Sugesce – rozuzlení pedvo 2013-04-04 0-Nominace - 013_04  
Vtáčence _kava 2013-04-21 0-Nominace - 013_04  

 

      Pište své komentáře u děl a hlasujte zde s případným komentářem a označením vážné kritiky, popř. pouze hlasujte zde s nutným komentářem (a rovněž s označením vážné kritiky), pro jedno (jeden bod) až tři (1, 2 a 3 body) díla. Hlasování bude skončeno o půlnoci z 22. na 23. května 2013.

    Další podrobnosti v klubu Povídka měsíce.


10 názorů

Tragicus
26. 05. 2013
Dát tip

1. Sharik - dobře zpracovaný, námětem blízký text, také mne občas popadají takové hloupé romantické záchvaty.

2. StvN - značná část textu šla mimo mne, zřejmě bych to musel více pročítat a luštit, na což nemám čas ani náladu, ale určité fragmenty jsou natolik dobře napsané, že předčí většinu ostatních textů.

3. místo neuděluji, povídka autora estonia mne zaujala svým názvem, člověk by řekl, takové klišé, určitě bude popřeno - a ono ne. Zbytku se omlouvám, nepřečetl jsem toho dost na to, abych se mohl nějak blíže vyjádřit, co přesně se mi nelíbilo.


Janina6
24. 05. 2013
Dát tip

Ještě bych dodala, že můj a Fruhlingův komentář u povídky "Miluj ji" najdete až po rozkliknutí "Zobrazit smazané". Autor zřejmě stojí jen o pochvaly.


StvN
23. 05. 2013
Dát tip

Jeste vysvetleni. Mozna nejlepsim textem je pedvo, protoze to je po vsech strankach propracovane dilo. Zaujalo me, ze se pedvo nespokojil s nakym jednorozmernym popisem udalosti mezi dvema lidmi, ale ze dokazal obsahnout vice postav a ty postavy se lisi, maji vlastni postoje, osudy, ktere dokresluji cely pribeh a cini jej komplxnejsim. Beztak ale estonia vitezi zivejsim stylem. 


Švédsko 1
22. 05. 2013
Dát tip

I. miesto - „Prvky zvyků“ - StvN

Dielo tu ojedinelé svojho druhu, s hlbokou vnútornou kontinuitou, precíznym spracovaním, rozhodne prekračujúce rámec amatérskej tvorby. Rezonuje v čitateľovi dlhodobo; estetický zážitok obohacuje o nový rozmer, „iný prienik“ do všeobecných zákonitostí života, ktoré zavádza čas, a ktoré autor tak svojsky „preveruje“.

Podrobnejší názor som vyjadrila pod dielom.

.

.

.

II. miesto - „Vtáčence“ - _kava

Svoj názor som vyjadrila pod dielom.

 


StvN
22. 05. 2013
Dát tip

1. estonia

2. pedvo

3. sharik


Fruhling
21. 05. 2013
Dát tip

1) StvN

2) _kava

 

Tentokrát budu stručný (víc pod povídkam i), oba texty jsem vybral především proto, že na svého čtenáře kladou trochu větší nároky, než je na dnešním písmáku běžné, zároveň působí uceleným a jistým dojmem, kdy autor rámcově ví, co a jak chce psát.


K3
19. 05. 2013
Dát tip

   1. Prvky zvyků - StvN  

Čistota stylu. Úsporný rukopis, ani slovo navíc. Poetický text, který působí jako mozaika složená z jednotlivých slov - obrazů.

   2. Sugesce - rozuzlení - pedvo

Hezký čtivý text. Vtipné ukončení. Líbilo se mi to, přestože jsem nečetl první díl.

   3. Vtáčence - kava

Příjemná lyrika. Pohled do nepříliš utěšeného dětství. Mezi pedvem a kavou jsem se dost dlouho rozmýšlel. StvN je ale  převyšoval.


Janina6
16. 05. 2013
Dát tip
  1. StvN
  2. _kava
  3. sharik

Víc jsem napsala v komentářích u povídek.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru