Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O ČEM SI POVÍDAJÍ DOMÁCÍ ZVÍŘATA ?

15. 05. 2013
8
27
1027
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení další živočišný humor, tentokrát domácí zvířata.

KRÁLÍK, kárá svoji ženu:
"A neříkej mně stále ty můj  bobku".

BÝK krávě:
"Říkal soused, že u lidí má každé tele-vízi".

KRÁVA býkovi:
"A dávej na sebe pozor, co ten nový kuchař v hospodě dělá ty byčí koule, nespím klidně".

KOZA kozlovi:
"Pamatuj si, kozel, co stále mečí, vymře po meči".

Naštvaná KOBYLA manželovi:
"Už mám těch konin dost. A vyskakovat si taky nebudeš!"

KROCAN svojí paní:
"Ty jsi taková krůtá, stále jen HUDRY HUDRY."

KOHOUTI se baví přes plot:
"Ta Tvoje nová pipka je pěkná puťka."

KAČENA kačerovi:
"Z té Tvojí hroší kůže mám někdy husí kůži."


27 názorů

MILANO555
05. 06. 2013
Dát tip

Všem velké DĚKUJE MÉÉÉ MÉÉÉ


Toscana
05. 06. 2013
Dát tip

Rybka rybce v akvárku: Ještě jednou mi mákneš na ocas, a tu ploutev ti urazím...


MILANO555
04. 06. 2013
Dát tip

Tak to pusť


to se nedá vydržet))))))))))))


MILANO555
16. 05. 2013
Dát tip

PERFEKTNÍ....Kráva krávě a beran ovci je NEJ...


Kočkodan
16. 05. 2013
Dát tip
Povidají si dve rybicky: To je hrozný, jak je na nás ze vsech stran videt, já si pripadám jako v akváriu. Jedna ves (radím mezi domácí zvírata) druhé: Ptám se te se vsí vázností, chces si me vzít? Zelvicka: V téhle rodine se ke me nechovají hezky, az se chvilku nebude nikdo dívat, tak jim utecu. Kráva kráve: Tak co, rekneme to konecne tý selce, ze nám její muz porád sahá na vemena? Beran ovci: Prosím te, nedelej zase vlny... Beran po porodu neduverive k ovci: Vzdyt mi není vubec podobné. Cí je to jehne, cí?!

MILANO555
16. 05. 2013
Dát tip

No to můžu...dělání DUC DUC mě, ale i kačena kačeně píše....díky všem   uchechtaný MILANO


Nami 99
16. 05. 2013
Dát tip

Koza - koze:Viděla jsi selku?Ta nás má pořáný.

Kačena - kačeně:Já jsem si vždycky myslela,že nás oškubou,ale včera říkala selka sedlákovi,že si mně oholí.


Nami 99
16. 05. 2013
Dát tip

Vlk - vlčici:Nesedej si na studený,ať mně nechytneš.

 


Toscana
16. 05. 2013
Dát tip

Kočkodane, beran a oslice... šmarjááááá - to jsou zase rány do hlavy! :-))))))

Milane, rádo se stalo. ;-)


Jelena s Jelenem prijechali iz Ukrajíny.

Dobře se tu jeden pobaví*


Kočkodan
15. 05. 2013
Dát tip
Beran k samici: Co je to s tebou, já uz si ani nepamatuji, kdy jsme naposledy delali duc. Oslice si stezuje kamarádce: S tím mým je to otresný, trese se stárím a uz z nej nevypadne ani koruna. Kun: Já nevím, proc si na me strýcek Vána tak zasedl. Hrebec uklidnuje klisnu: No, nejak to do pondelí zvládnem a pak se zase pekne napakujem, pujdu na sociálku pro dávky. Býk kárave k manzelce sledující TV: Ty se taky dívás na kazdou kravinu. Kohout: Kurnik, kam jsem si zase polozil ten hrebínek. Povídá koza kamarádce: Ten muj kozel vcera zase hrozne penil. Krecek prijde domu od zverolékare: Tak to nic není, prý mám jen kreckový zíly.

MILANO555
15. 05. 2013
Dát tip

TOSCANA zase válí...No Ty jsi mi to pořádně probrala, zejména psy. Ještě, že dnes mi to po cestě domů zase tak sypalo a můžu psinec doplnit a zveřejnit. Díky za to dílko.


sharik
15. 05. 2013
Dát tip

to je výborný :)


Toscana
15. 05. 2013
Dát tip

Aleši, ty bejku!!! :-)))))))))))))


Toscana: marnotratný býk...někdo má rád krávy, já love


Toscana
15. 05. 2013
Dát tip

S malým odskokem za humna a s *t:

Jelen své manželce: Jen si odskočím na trochu pastvy, hned je ze mě paroháč!

A zpátky na dvorek:

Jedna slepice s povzdechem druhé: Co je ten tvůj s tím mým zaměstnaný u technických služeb, v jednom kuse se rvou na smetišti...

Slepice kohoutovi: Nedá se ti nic svěřit, všechno hned rozkokrháš po celém dvoře, a pak kdo tu je slepičí prdelka!

Husa huse: Hééééč!!! Z mého pozadí bude církevní hodnostář!

Husa s pohledem upřeným do oken statku: Vidíš, Františku, tak dlouho sis tu natřásal peří, až z tebe má hospodář duchnu.

Kachna škodolibě slepici: No, slyšela jsem, sousedko, že ty vaše děti jsou chytřejší než vy...

Prase: To zase dneska bude tlačenice u koryta...

Kráva krávě: Tenhle bejvák stojí za prd, kolegyně, vedle u starýho Macháčka prý servírují trávu zelenější.

Kozel koze u žlabu: Zase se ofrňuješ, nejsi ty takhle náhodou moc mlsná?

Kocour dětem: Furt byste se jen kočkovali!!!

Pes homosexuál psovi za plotem: Kdo říkal, že tě nežeru, pěkně kecal!

Pes znuděně: Tady dnes chcíp kolega...

Pes: Je tam tak hnusně, že by ani mě ven nevyhnal, tak jsem tam poslal manželku.

Kůň: Túdle, že k zubaři!

Kohout: Musím si dát na sedláka majzla, prej chodí spát s mýma manželkama...

Kozel: To jsem blázen, byl tu vlk, nažral se, a stará je pořád netknutá...

Kráva kolegyni: Byl tu jeden bejk, loudil tele jak divej, ale netušil, že jsem jalová.


kuča
15. 05. 2013
Dát tip

Máme rádi zvířata!



MILANO555
15. 05. 2013
Dát tip

Koho? Toho žravce nebo moje?


tomu říkám EMPATIE :)))


MILANO555
15. 05. 2013
Dát tip

Člověk tady nahodí nevinnou zvířenu a hned by ji chtěl každý sníst...


skvělý nářez :)))***


Kačer paní kačenové: na to tvé jídlo aby měl jeden kachní žaludek...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru