Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Raní psaní

18. 05. 2013
0
0
646
Autor
akanahe
Vážený pane Visarionoviči Staline co se stane dá-li ne? Nedá-li budeme celý ožralý a svezeme se do dá-li? Pokud nedodá tak se oddám. A to jenom tobě i když už jsi v hrobě Zatančíme pohřební tanec , ne to ještě není konec. Potom nasedneme na vlak směr nebe , nebo peklo. Však peklo pro zlé jest nebem a líbí se jim .. To nebe by bylo spíše pro ně peklem kde nelze dělat věci zakázané a straněné Však prý strana je jen jedna ... ale záleží na kterou tu stranu se člověk dívá. Někdo jinou nevidí a ti jsou slepí , v pekle je stran více .. Ne jak v nebi kde je jen jeden pohled na sta-tisíce? ... Ano chci do pekla kde zla je hodně a vícero variant a kde dobro jest jen v malých dávkách Však má být známo ,že je to vzácnost! Pro jiné je nebe na nebi a peklo v podzemí a co je tedy na zemi očistec? to nesedí ještě sem nestihla udělat něco hodně špatného , ale nejspíše udělám protože chci být ta vzácnost!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru