Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o reklamě

30. 05. 2013
12
16
1589
Autor
aleš-novák

Duchcov, květen 2013

04820_iq-rom_a4new_low_stranka_3.jpg

 

Bez komentáře.

 

 

 

 

koláž z blogu na idnes.cz


16 názorů

MKbaby
02. 06. 2013
Dát tip

I já píšu president, televise atd. A je mi proto spíláno ze strany některých uživatelů webových stránek, které spravuji, že používám archaismy. Na to jim odpovídám, že, když už, by mi měli vytýkat archaizmy :)


MK: ano, každá generace lpí na pravidlech, která se naučila ve škole. Já například důsledně používám muSeum, preSidenta....a to jsem se ve škole latinu už neučil :o)


MKbaby
02. 06. 2013
Dát tip

Do toho jdu s tebou :)


F.L.Vděk
02. 06. 2013
Dát tip

MKbaby, i mne sužuje obava, že jsem chodil do školy zbytečně. V příštím životě toto období propařím.


MKbaby
02. 06. 2013
Dát tip

F.L.Vděk: To je ale strašné, to je anarchie, k čemu jsem tedy chodil do školy a tyto věci se učil? Mne to prostě tahá za uši, mne nikdo nedonutí, abych např. napsal nebo řekl, že Romové směle vchází do domu, kde ovšem naráží na právoplatné uživatele jimi narušené nemovitosti, kteří hrdinně odráží útoky na svůj majetek (za což si pak dotyční gádžové odsedí pár měsíců v base, neboť se dopouští rasově motivovaného násilí...).

Mám pocit, že pravidla se zjednodušují kvůli mamlasům, kteří nejsou schopni se je naučit... Zrušme ještě interpunkci, to je přece také poměrně náročná disciplína a plavou v ní i profesionální psavci...


F.L.Vděk
02. 06. 2013
Dát tip

Rómantické *. 

P.S. MKbaby, pravidla nám dnes dávají svobodu, chceme-li nařážet, vrážet, sázetpodvádět, podplácetzvracet . Vše se tedy zdá být v pořádku :-).


MKbaby
01. 06. 2013
Dát tip

A navíc je tam chyba. Odmyslím-li si zavádějící a od reality zcela odtržený obsah výše zobrazeného reklamního sdělení, pak tisíce Romů na cosi narážejí, nikoliv naráží. Třetí osobu množného čísla sloves, řídících se vzorem "sází", neumí dnes používat snad nikdo, bohužel ani moderatizátoři veřejnoprávní televisní stanice. A přitom je to tak jednoduché...


baaba
31. 05. 2013
Dát tip

...to nejni reklama, nýbrž fikce. Anebo reklama ano, leč lživá (nejsou za to nějaký sankce?:)


To abychom si začali nosit příruční cirkulárky. Když řezat, tak řezat.*


Chockl
30. 05. 2013
Dát tip

To je nářez!


Toscana
30. 05. 2013
Dát tip

to opravdu bez komentáře, protože jakýkoli by mohl být vzat za tu Květoněm zmíněnou diskriminaci... :-))) *t


LV
30. 05. 2013
Dát tip

cikáni nám zas nerezaví - vzhľadom na zberné aktivity, nepatria do starého železa


MILANO555
30. 05. 2013
Dát tip

To je náš STIHL. Motorová pila do každé rodiny.


LV
30. 05. 2013
Dát tip

drevo treba nosiť do coolny, nie do lesa


Diana
30. 05. 2013
Dát tip
Vždyť je přece ti zbití vyprovokovali! Možná se dokonce ušklíbli! No nezabili byste je?

To je určitě zas nějaká diskriminace.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru