Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tykadla

07. 02. 2002
6
0
2143
Autor
zolli

Pro jednoho báááječného přítele, který je zanícený do UFO. Letitým studiem vyzkoumal, že malincí zelení se množí tykadly, ale mýtem o tykadlení zjevně zanedbal sexuální výchovu pozemšťana.

 

Jen dva páry

Spolu hrály

Při tykání

dotýkání.

 

Až tykadlo

na tykadlo

tichem kladlo

kladélky

 

Tělo tiká

Dál si říká:

Tykadlení

na škádlení

 

Až tykadlo

v tiku zvadlo

rázem spadlo

do délky.

 

/Lidé se množí kladélky! ;o)))/

 

 

 


zolli
10. 02. 2002
Dát tip
Milý Bacilku, tak jsem zkonzultovala ono antikoncepční téma s tím expertem na tykadlení. Jediná fungující antikoncepce, prý je nasazení kulicha. :o)

Lyryk
10. 02. 2002
Dát tip
Týkadla jsou taky důležitá :-))))

Pepo
08. 02. 2002
Dát tip
Téééda! Jazykolam ako vyšitý. Tip zaňho.

Bacil
07. 02. 2002
Dát tip
Tak mě napadá, jestli se ti ufoni kladélkují pouze za účelem rozmnožování, nebo i pro tu rozkoš z kladélkování. Vycházím z toho, že u lidí je rozmnožování oním důvodem pouze v poměrně malém procentu případů vzájemného... ehm... kladélkování ;-)) Z toho pak plyne otázka, zda ufoni používají antikoncepci, pokud ano, tak jakou... a vůbec spousta zajímavých otázek. Třeba jak je to u ufonů s láskou a kladélkováním, s oddělování jednoho od druhého, a tak...

Olina
07. 02. 2002
Dát tip
:))))

Pája
07. 02. 2002
Dát tip
:-)))))

Albireo
07. 02. 2002
Dát tip
:-))))))) *

Krel
07. 02. 2002
Dát tip
:-)))

Beata
07. 02. 2002
Dát tip
pěkná mela :o)

Marthin
07. 02. 2002
Dát tip
:-))*

blbjenka
07. 02. 2002
Dát tip
žjůva, to je ale chlupatýýýý... :o)) btw: vyřiď příteli, že se mýýlíí. ať se mi ozve, jestli chce vědět, jak je to s ufounama doopravdy :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru