Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rýdzo slovenský literárny mäsovar a Post-hudba v Trnave

04. 06. 2013
1
0
1462

V známom priestore trnavského Artklubu sa Vám predstaví 05.06.2013 o 19,00 nemenej známa dvojica autorov známych aj z tohto serveru Vlado Šimek/Aššurballit a Dominik Želinský/torpedo so svojím nenávistným čítaním.

Rýdzo slovenský literárny mäsovar je odpoveďou na tradičné autorské čítania, na ktorých sa autori často prezentujú svojím rešpektom k autoritám, všeobjímajúcou láskou a pokorou. Dominik Želinský a Vlado Šimek tieto falošné hodnoty programovo odmietajú v prospech tých skutočných: nenávisti, arogancie a hlúposti.
Ťažiskom akcie bude hatespeech na adresu Trnavy, s osobitým dôrazom na Trnavský literárny klub a matičné živly v ňom. Menšiny aj väčšiny, ľudia normálni aj tí s rečovou vadou, pripravte sa.

Druhá časť programu bude venovaná brnensko-libereckému(pražskému) duu post-hudba, ktoré predstaví svoj nový album Artefakty. Tešte sa na spojenie básní Dominika Zezulu/domin.go a elektronického noise-popu Toma Havlena!

 

viac tu: https://www.facebook.com/events/158063271039754/permalink/158684867644261/?ref=notif&notif_t=like


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru