Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohľad

Výběr: Bix, Print, Naso
13. 02. 2002
11
0
2845
Autor
Sýkorka

Súlad sa rozbil

o darované muškáty

 

zabalené

 

ako sa balí dar

keď odchádzame

 

Na bielom zápästí

odtlačky dotykov

 

utajené

 

ako sa zakrýva blízkosť

keď odchádzame

 

Na podlahe stopa

hlina, črep a kvety

 

uvädnuté

 

ako vädnú úsmevy

keď odchádzame

 

Za oknom cesta

pohľad kráti

 

neosobný

 

ako zvyčajné pohľady

ktoré stretávame.


Sýkorka
05. 05. 2002
Dát tip
To je hlúposť Deni, rozumieš, viem to. Vieš, až sa mi chce napísať - na Tvoj vek prekvapivo empatický :o). Je totiž rozdiel vedieť si vyložiť všetky súvislosti a vedieť porozumieť. To druhé si cením viac. :o)

Mythus
05. 05. 2002
Dát tip
Silví!!!!!!!!!!!!!! ....čo ja len budem robiť! toľko chvĺy som nezažil od čias keď som vhral prvé miesto v pytagoriade v štvrtej triede! :D ...ďakujem. ja sa normálne červenám! téeeda, sa ti to darí! :) Silvušká jedná!!! mám rád!!!! deni

Mythus
03. 05. 2002
Dát tip
...ešte si pamätám jednu tvoju správu, v ktorej si mi toho veľa povedala... ...a mne to nedošlo. "Občas" mám pocit, že som hlúpy...že nedokážem rozumieť.

Sýkorka
02. 05. 2002
Dát tip
Zvláštne, nikdy som vlastne ani nemala muškáty doma. Ani neviem, kde som k takémuto obrazu prišla. Hm :). A v tejto básni to vidieť najviac. Ako urputne sa držím smutnýuch tém, aj keď som sebaspokojnejšia. Denis, to nie je o teraz, ale o pred tým. Sestrička to vystihla, celú inšpiráciu tejto básne. Mám ju rada. Bixi, ono ani nevadí, keď sa majú vrátiť dary. Horšie je, keď o tom človek nedokáže písať. Alebo lepšie? :o) Ďakujem Vám :o)

Ribi
26. 02. 2002
Dát tip
rozbehnúť sa! zastaviť! rozbehnúť sa! zastaviť! tréning mi už dávno nevonia ... nuž čo ...

Amanda
13. 02. 2002
Dát tip
Kraaasne jemne s kapkou horkeho smutku...!*

Print
13. 02. 2002
Dát tip
Velmi.....velmi! *!

boto
13. 02. 2002
Dát tip
nádhera..jedno z najkrajších, čo som tu čítal..vďaka za prepožičanie takého vnímavého pohľadu tv

Naso
13. 02. 2002
Dát tip
Už prvá veta ťa vystrelila na Parnas (v mojom vnímaní) a musím skonštatovať, že ak by som nosil klobúk, tak ho v tejto chvíli úctivo zložim dolu pred týmto smutno-uboleným-krásnym dielkom. A posielam ti táákýýýýýýýto véééééľkýýýýý úsmev :-)))))))))))))) , aby tie tvoje nezvädli... Tipovýber a ešte výber do klubu nášho!

reya
13. 02. 2002
Dát tip
výstižné páči veľmi *t

Emily
13. 02. 2002
Dát tip
T

Krel
13. 02. 2002
Dát tip
!!* ...zařazuji do klubu

Bix
12. 02. 2002
Dát tip
Sestrička, mám pocit, že si sa v poslednom období veľmi zlepšila !!! Hlavne sa to týka tematického výberu a jeho spracovania - veľmi rôznorodé !! Cítiť, že sa vnímavo pozeráš okolo seba a zbieraš dojmy, ktoré potom vložíš do básní !! Skvelé, len tak ďalej !! Rada Ťa čítam, čoraz radšej. Páči sa mi, ako v tomto dielku presúvaš pozornosť z predmetu na predmet a vidím zu zase moju múdru sestričku, i keď v smutnom obale... Aj tak škoda, že niektoré dary sa musia vracať....nemali by sa... Ja si tento nechám. Cez verše prechádzaš s pokojom...

Pepo
08. 02. 2002
Dát tip
Krásne prítomné. Doslova tadiaľ idem. A Denis už predo mnou našiel tie perly. "ako" - stupňuje a stupňuje a... Mne osobne najviac prvých päť veršov. To je myšlienka, ktorú si zapamätám. ! ! !

Mythus
07. 02. 2002
Dát tip
...aaajč, auch a aaach....viac? máš nejaké trouble alebo čo, silvuška? (ako sa zakrýva blízkosť keď odchádzame alebo súlad sa rozbil....atď sú fakt úžasné obrazy!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru