Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navsteva

17. 06. 2013
6
4
960
Autor
Andulka

Z meho maleho je dneska velky chlap.  

Ma chlupata prsa a zacinaji se mu delat kouty.

Zacal zase hrat fotbal

 a  rozesesel se svou prvni vaznou znamosti po trech letech.

Jsem u neho na navsteve . Citim, jak se ve me vsechno meni a stava se ze me moje matka.

Maminka. Citim, ze ja jsem ona a takova je najednou i moje rec, mimika a mysleni…

Vidim jen haldu spinaveho  nadobi, obleceni vsude po zemi a v koute hnijici hromadka jako pozustatek z fotbaloveho zapasu. Automaticky zacnu uklizet, prat, navarim hrnec gulase a hrnec rizku, naplnim lednici. Pak prijdou jeho kamaradi, cpou  se rizky s ostrymi paprickami a rozebirame vztahy s divkami  a  kdyz  vypravi o praci, tak z nich cisi élan a nadseni…..Jsem tak utahana. Jedu domu.

Tam na me ceka muz s veceri a lahvi cerveneho. Smeje se na me, protoze vi, ze me boli cele me telo a ze se nemuzu ani pohnout. Vyluxoval dum a nastipal drivi do krbu.  Ja mu povidam, co jsem videla a slysela . Je nam spolu  fajn a jsme radi, ze nase dite je uz muz a bydli nekde uplne jinde….


4 názory

zvedavec
18. 06. 2013
Dát tip

potešilo ma, že som narazila na Tvoje meno, keď som po dlh(š)ej dobe otvorila Písmáka, občas som Ťa tu hľadala

poskytla si obraz zo svojho života...Zdravím Ťa!


Diana
18. 06. 2013
Dát tip
Ano, také tomu rozumím :-)*

srozumeni
18. 06. 2013
Dát tip
Libi...***

a2a2a
17. 06. 2013
Dát tip

co nejsrdečnější pozdrav do Kanady, maminko. A je dobře, že tvá mi dávno známá laskavá tolerance má odezvu v tvém vlastním životě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru