Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na lovu (z té druhé strany)

08. 02. 2002
5
0
3223
Autor
pampelin

ššššššššt-->

ššššššššššššt-->

šššššššššššššššššt-->

sviští šípy nad hlavou

ššššššššt-->

šššššššššššššt-->

ššššššššššššššššššt-->

jsem zábavou....potravou?

ššššššššt-->

šššššššššššššt-->

ššššššššššššššššššt-->

tohleto mě leká

ššššššššt-->

šššššššššššššt-->

ššššššššššššššššššt--->

hony na člověka...


Elanor
10. 03. 2005
Dát tip
wau, permon9kovi to došlo :o.... víš, je to zkříženina obou slov, takový malý slovní jazykolam a jsem ráda že jsi ho pochopil sám a že se nemusíme ztrapňovat tím že bych ti to vysvětlovala, že???

Elanor
10. 03. 2005
Dát tip
wau, permon9kovi to došlo :o.... víš, je to zkříženina obou slov, takový malý slovní jazykolam a jsem ráda že jsi ho pochopil sám a že se nemusíme ztrapňovat tím že bych ti to vysvětlovala, že???

Elanor
09. 03. 2005
Dát tip
avi a jinak nemám slov snad jen... nejoblíenějši...

Jeala
09. 03. 2005
Dát tip
super... : )

Elanor
09. 03. 2005
Dát tip
Avi znovu pro permoníka, jelikož pán je INDIVIDU(m)alista takže....AVI Obludo!!!

Tynic
07. 09. 2002
Dát tip
Ryzí cipoviny ? :o)))

kachnička
19. 02. 2002
Dát tip
...je to síla...*

horák
08. 02. 2002
Dát tip
Vzal jsem to jako fór, jako nápad, ale ten konec mě rozhodil. Nějak to vrtlo dílko jinam.

* já s tebou horáku nerad polemizuju, ale myslím, že jsi trochu mimo, nikam to nic nevrtlo, ale naopak to řeklo všechno :o)

tip

horák
08. 02. 2002
Dát tip
Co jsem Jarkovi Slintalovi udělal, že se mnou nerad polemizuje. Doufám, že se jen špatně vyjádřil. A možná i já - měl jsem napsat, že mě to vrtlo někam jinam. Měl jsem od konce jiné očekávání - myslel jsem si, že je to hříčka a ono to bylo moc rádobyhlubokomyslné. Nicméně přeci jen dám tip za to, jakou to podnítilo polemiku.

horáku, pedagogu, koukám, že rád vysvětluješ, a to tě šlechtí, jen tak dál, milé děti, řekla Ovčí babička.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru