Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I - Germáni

13. 07. 2013
5
8
1041
Autor
VH64

Germáni

Starověcí Germáni

tohle měli nutkání

dát si přilbu na báni

válčit, loupit, drancovat, bylo jejich nadání.


8 názorů

VH64
13. 07. 2013
Dát tip

Sršáň

Děkuji!

Právě jsem u tebe narazil na zmizelé dílko! Co to? - Láska ke kamenům.


Sršáň
13. 07. 2013
Dát tip

*t   za zamyšlení


Diana
09. 07. 2013
Dát tip
Kočkodan Tady však přežít máme šance, - vždyť "nad Písmáka není!" - zde slušnost, nadhled, tolerance a samí gentlemani! ;-)

Kočkodan
09. 07. 2013
Dát tip
Byl by to obrázek hořkosti sladící, zblízka (i s detaily) nebo zdálky, souboje v neznosti (tzv. hladící), na rozdíl od kruté, nelidské(?) války.

Diana
09. 07. 2013
Dát tip
Zbavil se ďábel rohů i vidlí, z prvního místa nadšeně tleská tomu, jak lidé se bezhlavě mydlí, ať bylo to dávno anebo dneska, ať je to Germán nebo náš Žižka, hlavně když s chutí někoho tříská...

Kočkodan
09. 07. 2013
Dát tip
Spílás JEN Germánum, toho zanech, pravde se více zadarí, šlehnes-li kritikou po Slovanech a svoje dostanou Avari.

VH64
09. 07. 2013
Dát tip

Ahoj! Děkuju! No jo, takových bylo, ale v naší historické klišopaměti ti Germáni myslím mají nějak hlavní part.


Diana
09. 07. 2013
Dát tip
A kdyby jen oni! :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru