Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha

23. 07. 2013
0
5
466
Autor
kmarisler

 

 

S vášní Ti zadeček
s radostí, hladím -i Tvou šíji!
Jsem jako divý hřebeček.
Bez klisničky své nepřežiji!

S něhou Ti hladím stehýnka
a krev se ve mně vaří!
A láká mne Tvá svatyňka
- hostie na oltáři.

Toužím, tak toužím okusit
ten nektar z Tvojí vášně
mohu Tě o něj poprosit?
Trochu se stydím- z bázně...

Tvá ňadra, blázním, šílím
po nich. Jak rád je ochutnávám,
když polibky se do nich vpíjím
sám sebe nepoznávám.

I nakonec pleť tvá hebounká
čistá je jako pěna.
Jsi jako víla, mlaďounká,
pro rozkoš vytvořena.

V takových chvílích
když vidím Tě nahou,
má láska sílí...
Jaké blaho.


5 názorů

ještě to trochu posunout, aby byl patrnější nadhled, ubrat na skryté onanii (je jasné, že ty obrazy slouží slintání jejich mluvčího, nikoliv obdivu ideálu - ovšem to by bezpečně mohla posoudit snad jen konkrétní žena, a byla by to tedy báseň pouze pro ni v rámci vašeho vztahu) a mohla by z toho být zdařilá parodie, bez nadsázky. - podobně jedna ta povídka s archaickým jazykem. - takové prostředky jsou i dnes použitelné, ale musí v nich být více než patrná odvozenost od starších předloh. - tedy, pokud má být v text ještě něčím jiným než projevem vlastní záliby v četbě a ve psaní, čemuž se samozřejmě nebrání. - ovšem čtenář se na to podívá vlastníma očima.


Tohle je hrozně nucené. Nemám nic proti takovým dílkům, ale musí to vyplynout z děje, nebo z básně samotné. To se v tomhle případě nestalo a budí to špatný dojem.


kmarisler
23. 07. 2013
Dát tip

Asi jo. Asi je to porno. Proto to není rádoby smyslné, Zdendo. Je to prostě porno. Ale ne pro takový rádoby intouše ,jako jsi Ty. Prostě to není pro takový Ty pokrytce, co hlasitě vykřikujou: "porno, fuj!"...a přitom si ho nad tím pornem honěj několikrát za den.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru