Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Recidivista

24. 07. 2013
1
1
428
Autor
hanavka

Kdybyste se mě ptali, kdo jsem, odvětím s lehkým úsměvem. Recidivista. Škrábající se na konec kruhu terapie. Zarážím stupačky do pískovcových kvádrů a zborceně visím na jejich hranách.

Bod první. Dejte ode mě ruce pryč, nepřibližujte se k mému stínu, nepokoušejte se sledovat mé myšlenky a nechte hnít má kuří oka. Vyhněte se přímému kontaktu. Vstup zakázán. Do společné zóny, do hlavy. Srdce neexistuje.

Bod druhý. Úsměv je mrtev, ať žije úsměv.

Bod třetí. Příroda v únoru. Kap, kap, kap. Kapají kapky na karbit kaluže. Rampouchu je jen půl, ale voda se nevsakuje. Toulá se po plících.

Bod čtvrtý. Odpuštění. Vyhlašujeme třetí stupeň povodňové aktivity. Pro zachování bezpečnosti preventivně vypouštíme stavidla. Prosíme, neopouštějte své domovy.

Bod pátý. Nakypřená půda si žádá svou potravu. Semínka slunečnic zapadají do brázd jako hvězdy do nebe. Jen některá nevydrží a sklouznou do temnoty příkopu. Neotočí svou hlavou za čerstvým sluncem. Přesto pole po troše péče září a těší nás, zamilované.

Bod šestý. Jdi a žij. Pantofle a kamaše nech ve skříni, zakryjí kostlivce.  Neboj se, je to jen život. Ten Tvůj.

Bod sedmý. Vrah je slovo. Slovo je vrahem. Soužití není, láska uvadá. Zahradník je mrtev.

Bod první. Dejte ode mě ruce pryč, nepřibližujte se k mému stínu, nepokoušejte se sledovat mé myšlenky a nechte hnít má kuří oka. Vyhněte se přímému kontaktu. Vstup zakázán. Do společné zóny, do hlavy. Srdce neexistuje.

Jsem recidivista.

 


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru