Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...tedy ?

25. 07. 2013
8
15
1004
Autor
pupin

Chtěla bych být tvou knihou,

tou pravou knihou pro tebe.

 

Ale musel by ses ke mně pročíst

tolika kapitolami !

 

Chtěla bych být tvou obrazovkou,

ale nevím vlastně sama,

kolik nabízím programů...

 

Chtěla bych být tvou -

 

Chtěla bych být TVOU.


15 názorů

pupin
04. 08. 2013
Dát tip

OK.Taky se jen svobodomyslně vyjadřuju,no ne ?:)


Alojs
04. 08. 2013
Dát tip

jsme na písmáku, lidi si tu píšou názory... myslím, že si to bereš až moc... nic  špatného jsem nenapsal (ve smyslu osobního útoku), pouze jsem se pokusil krátce sepsat svůj pocit.... písmák je v současné době převeršovaný, próza tu takřka neexistuje... Je jasné, že když už je tady záplava volnoveršových děl, pokouším se být trošku náročnější a hledat něco, co se rodilo déle, něco, co autor pečlivě ohobloval a až následně vypustil. Tady - jak jsem řekl - jsem spokojený s pointou, avšak celek a dílčí detaily (Chtěla bych být tvou knihou, tou pravou knihou pro tebe - to se používá tak často...) mi přijdou slabší. tečka. 


pupin
02. 08. 2013
Dát tip

jo ta překlepa klíšé sou :) :)


pupin
02. 08. 2013
Dát tip

Alojs - klišé je dobře maskované slůvko pro negativním nádechem zabarvenou kritiku....nyc propracovávat nebudu....a netroufla bych si někomu takto direktivně a ukončeně cos co se tvorby týče někomu radit....tohle moje je výslednice,jestli tam to předtím necétéš,je to klišé tváho prožitku - neprožutku.Děkuji za názor.


Petr.II
26. 07. 2013
Dát tip

jo, ... *


Alojs
26. 07. 2013
Dát tip

myslím, že koncept je dobrý (pointa), ale to předtím... je hodně nahozené. Více propracovat, klidně i do délky, za cenu opakování, vypilovat slůvka, spojení, zakamuflovat klišé atd.


pupin
26. 07. 2013
Dát tip

...našlo tedy správného čtenáře :):)


pupin
26. 07. 2013
Dát tip

...našlo tedy správného čtenáře :):)


srozumeni
26. 07. 2013
Dát tip
hezké...***

marcela.m.
25. 07. 2013
Dát tip

:)


pupin
25. 07. 2013
Dát tip

marcela.m - moc m děkuju m :)


marcela.m.
25. 07. 2013
Dát tip

Super..:)***


pupin
25. 07. 2013
Dát tip

já nevím....a asi se bojím vědět  :)


Čudla
25. 07. 2013
Dát tip

On nechce? /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru