Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková kravina...

11. 02. 2002
11
0
3106
Autor
Aki

Pinovi, aby se mu zase dobře koukalo... :o)

Paci paci pacičky

na jatka jdou kravičky

že klid bude v kravíně

kulhavka je na vině

 

Bez soudu a bez procesu

zahrabou je do hlíny

a presumce neviny?

to jsou jenom kraviny...

 

Nevysvětlej, chudinky

od prázdnýho koryta

že se jim z cen hovězího

podlamujou kopyta...


Havranka5
01. 09. 2005
Dát tip
pěkná říkanka... taková hovězí *

Kolouch
22. 04. 2005
Dát tip
dobrá*

Tinwe
04. 06. 2004
Dát tip
to musej bejt silene dlouhy chvile, kdyz je vrazdis temahle kravinama...nic mene sem se skutecne zasmala, takze tu mas tip, jestli ho chces

Aki
04. 06. 2004
Dát tip
Tinwe: za tvůj smích děkuju já tobě :o) dlouhá chvíle může někdy trvat i krátkou chvilku... záleží na tom kdy, kde a s kým... :o)

Kodynie
05. 03. 2003
Dát tip
Správná kravina. Víc se dodat nedá.

j_i_r_i_k
23. 02. 2003
Dát tip
Dobrá myšlenka :)...

Kastel
17. 04. 2002
Dát tip
:o( :o) T

Spvrivs
20. 03. 2002
Dát tip
Konec druhé sloky - :-)))), vlastně celé :-))) - *!

Amicta_sole
18. 03. 2002
Dát tip
A co, že byla pinovi??? Děkuju taky nebi, že prší, i když jsem nevyrostla a je to spíš pro stromy... děkuju holubům, že lítaj, i když oni na mě s... ehm... stejně ani nevidí z té výšky, děkuju si komu chci a za co potřebuju děkovat... a tobě děkuju za tuhle rýmovanku, protože je důležitá... a oranžově se leskne přes zelenou láhev... a když správně pootevřeš pusu, tak na ni můžeš seshora i zahrát... ale to už melu... takže děkuju, i když ty na mě z té výšky s... tejně nevidíš ;o)

Aki
18. 03. 2002
Dát tip
Amicto :o))) já přece nelítám až tak vysoko, že bych na tebe neviděl :o)) ale tebe je přece vidět odkudkoliv.... takový sluníčko, který ani v noci nezapadá... růže, co ranní rosa ozdobila... jenom ta láhev nedopitá, co leží pohozená opodál, se k ní moc nehodí... já děkuju tobě.... ta moje blbůstka není vůbec důležitá, bez ní by se svět nezastavil.... to bez tebe by mu bylo smutno.... :o) a proč pinovi? protože to je moc fajn kluk a protože měl zrovna zánět spojivek... :o)

Amicta_sole
18. 03. 2002
Dát tip
Akime, Akime... nepleť si sluníčko s tím, co je sluníčkem jenom ozářeno a samo nesvítí... ;o) Víš, svět by se nezastavil asi bez žádný básničky... jenže... lidi, lidi jsou tu, protože potřebujou naslouchat... a protože slyší na to, co jim něco šeptá, ať už je ten hlas foukanej přes hrdlo láhve nebo do mýdlovejch bublinek... každému, co jeho... a tak... ;o) A doufám, že pino je už zdravej, zánět spojivek je k ničemu, nemůžeš koukat do sluníčka... ;o)

Aki
17. 03. 2002
Dát tip
Amicta: není zač, ta byla pinovi... :o)))) světlo: jéžiš, co je, proboha na krávách tak chytrýho? :o)) všem ostatním: díky moc za přízeň :o)

Amicta_sole
15. 03. 2002
Dát tip
Aki... za tuhle děkuju... ☼

Albireo
12. 02. 2002
Dát tip
Bezva, dlouho jsem se na Písmákovi tak nepobavil. TIP! bluemind :-))))

pino15
11. 02. 2002
Dát tip
už se mi líp !!!! :o)))))) Ď

Fuj, dělat si srandu z vážných věcí - ty jsi snad Čech!

Aki
11. 02. 2002
Dát tip
Přelétavý: když dělat si srandu ze srandovních věcí... to umí každej :o)) větší sranda je dělat si srandu z věcí, který srandovní vůbec nejsou... :o))

Prokletí
11. 02. 2002
Dát tip
bůůůůůůůů! Jo, proč se tomu nezasmát (a pak si dát hodně šílenýho hambáča u Mekáča - no bléééééééééééé ;o) m.

bluemind
11. 02. 2002
Dát tip
Dobrá sranda. Alepoň člověk nezblbne. Ta třetí sloka ale z toho dělá trochu politický komikz. Teď mě napadlo, že jsem po Brně viděl avii s reklamou "Hovězí z Brna, mňam!". Nutno dodat, že spz začínala zkratkou BSE ...

Aki
11. 02. 2002
Dát tip
bluemind: jéžiš, ještě krávy tahat do politiky... :o)) nee, Aki je úplně normálně jednoduchej... když psal koryto, myslel tím tu ďouru, ze který krávy žerou... fakt :o))

Heh...:-)

idle
11. 02. 2002
Dát tip
:)*

Mám asi divný reakce,ale dostal jsem chuť na biftek...:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru