Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slza na..

18. 01. 2000
0
0
2176
Autor
miška

Opět věnováno Honzovi...

Chtěla bych bít slzou a stékat po tvé tváři, ráno zemřít, rozpustit se na polštáři,který tvou halvu snů pokládá Chtěla bych být řasou na tvé dlani, co pustíš za výstřih a s přáním myslíš na ni Chtěla bych být stromem,na který se v parku díváš, pod větmi bezvětří ,když v srdci bouře míváš Zbytečně chtěla bych být tímhle vším to,co tady hledáš trápím se víc než zasloužím a chci to,co mi nikdy nedáš.
zámek
22. 03. 2000
Dát tip
... výkon tedy hodný poklony ... mně se to moc líbí ... a jak říká tam nahoře Merle ... vlastní snaha ... mluví sama za sebe ... ale jako střípek z mysli se mi to opravdu líbí ... Děkuji !

miška
27. 01. 2000
Dát tip
Omlouvám se,jsem tak trochu dislektik a s klavesnicí nejsem kamarád,trvá půl století než najdu nějaké písmenko.!

Merle
19. 01. 2000
Dát tip
A jestli to čas neukáže, budeš si to muset ukázat sama...
PS: nemlať ho slzama :-))

sidi
19. 01. 2000
Dát tip
Děvče, děvče!? Nemysli na lásku, mysli na gramatiku.

Tynic
18. 01. 2000
Dát tip
Chce se mi říct - Láska je sfiňucha ! A možná to i bude pravda. Věř dívčino, jako já věřím v koutku duše a vše se v dobré obrátí...

P.S. - Ale ty chyby !!! ;o)

AZALIN
18. 01. 2000
Dát tip
Otázka je, jestli je to Láska.. to ukáže čas...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru