Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě tváře

11. 02. 2002
3
0
1787
Autor
Adelan

 

Ve hřívě lva

vznešenost

trojího prohnutí těla

nádherné Párvatí

a náhle

zběsile

tančila bohyně Kálí

černá a děsivá

zapomněla na svět

opaskem z lebek

lákala démony

pak setla jim hlavy…

pro kousek masa

však

milostiva bude

 

 


Čolito
28. 10. 2002
Dát tip
zajímavý choutky

Lyryk
01. 08. 2002
Dát tip
huh!

Petula
13. 02. 2002
Dát tip
Propána... Jaképak černé???
Jen si to přečti! Krásné plastické obrazy.
Dva póly... Z rohu do rohu, tak hezky řečeno...
To není vzývání či dokonce oslava zla, to je, odhaduji, záznam pocitů z poznání, ze seznámení se s dalším, již tak dávno kodifikovaným potvrzením o polaritě světa, která volně přechází od pólu k pólu. Na černobílé stupnici není nic zcela černé, nic zcela bílé, je jen myriáda odstínů šedé přechází od světla ke tmě. Jenže já zde tuto pravdu jen suše a klopotně popisuji, bez ilustrace, bez emoce... Jenže Adelan nám totéž dala v bonbónku s obrázky a ještě hezky česky!


Krásné a barokně hutné!!!

░▒▓~_~▓▒░
«*»


Adelan
12. 02. 2002
Dát tip
Černé a děsivé...:-) Ale to snad ne, vzniklo to po pročítání charakteristik hinduistických bohů, je to jen popis možné skutečnosti. Dobrá Párvátí a zlá Kálí jsou jedna bytost, dvě tváře a o tom to vlastně je... Když se Párvátí začala chovat ne zrovna podle vzoru dobré indické ženy, už to nebyla ona, ale Kálí...ani Kálí však nebyla tak úplně záporná...Koho by to zajímalo, může se podívat sem: www.omcentrum.cz (pod heslem bohové najdete víc) Ani černý ani děsivý, ale hezký den všem přeje Adelan :-)

dík, juknu se:-)

Brunhilda
11. 02. 2002
Dát tip
černé........

Albireo
11. 02. 2002
Dát tip
Tahle básnička mi také připadá dost děsivá, takovou Tě neznám, Adelan.

děsivá a černá... hmmm:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru