Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o významu slova (2)

17. 08. 2013
22
30
1906
Autor
aleš-novák

klasyfikace

 


30 názorů

Whitesnake
03. 09. 2013
Dát tip

senzace!


A.H.
28. 08. 2013
Dát tip

Nyní už je doklasYfikováno. :D * Bohudík.


Diana
23. 08. 2013
Dát tip
Tenhle pikantní a relevantní detail lze téměř vytušit, aleši. Potěšilo! :-))))

kdyby byl vidět ten kombajn zboku, tak je tam napsáno RUDÝ. a řídí ho Grigorij...


Diana
22. 08. 2013
Dát tip
Pokrokově jednat vždycky je náš úkol politický! Plnit plán je doby index sabotáží myslet na sex! Ty, soudruhu, snaž se jen k boji být vždy připraven! Přes mrtvoly půjdem tvrdě potom "člověk" zní fakt hrdě! Našinec je stále "in" jako Pavka Korčagin! Není ti ta pravda známá? Tak se uč od Kočkodana!

Kočkodan
22. 08. 2013
Dát tip
Od komancu za ta zverstva prisel postih z ministerstva. Netrpí se sprosté pletky, jde o úspech petiletky!

Toscana
22. 08. 2013
Dát tip

Kočkodane:

Přijdou-li však v dobu vhodou,

s děvami se lehce shodnou,

těžko se však vyplácí

prodejný sex při práci...


Kočkodan
21. 08. 2013
Dát tip
Toscano, známo je, ze repky lány v oblibe maj kurtizány. Na práci se klid vsak ztrácí, pryc je zenou jézedáci.

Toscana
21. 08. 2013
Dát tip

Aleši, netušila jsem, že:

lůžko z řepky olejné je vhodné i pro děvy prodejné! :-))


své výkony hřebce

předváděl jí v řepce


Toscana
21. 08. 2013
Dát tip

Kočkodane: Každý vrabec vykřikoval, že jsi jenom popichoval!


jejdavilda
20. 08. 2013
Dát tip

*


kuča
20. 08. 2013
Dát tip

Vyvaruj se ječmene,

hrozí únik semene!


Alegna
20. 08. 2013
Dát tip

:) nemá chybu


na blbosti tě užije


Petr.II
20. 08. 2013
Dát tip

*


Kočkodan
19. 08. 2013
Dát tip
Toscano, klekla si na balík slámy, ze já selhal, to jsou fámy!

Prosecký
19. 08. 2013
Dát tip

Aleši, jsme rádi, že někdy tvoje manželka (družka) také musí odběhnout do práce nebo za jinými činnostmi. Tak vzniká nechtěná přestávka v sexu. Ty potom zcela frustrovaný ze ztráty času přijdeš sem a tvoříš. Ty přestávky musejí být strašně krátké, protože ti to vždycky vyjde jen na bonmoty a už jsi opět vržen zpátky ke standardní činnosti ...

 

Ať ti to dlouho vydrží.


srozumeni
19. 08. 2013
Dát tip
***

Toscana
19. 08. 2013
Dát tip

To je klasika, Aleši!!! :-)))) *t

Kočkodane, když s ní lehneš na strništi, nevzdychá, leč rovnou piští!


MKbaby
18. 08. 2013
Dát tip

:)


Pracovníci žňoví musí býti velmi opatrní,

aby místo klasy-fikace nebyla paci-fikace.*


Kočkodan
17. 08. 2013
Dát tip
Pokud je to kaprad samec, zazijete, holky, tanec! Výkonný jsem také v mechu, popadnete sotva dechu. Z píchání me mnohá viní, kdyz se octnem v ostruziní.

ono to asi napadne víc lidí, ale všichni to považují za takovou blbost, že ani neuvažují o zveřejnění...:o)

Kapradí? to až příště -

teď se tam množí klíště...


Diana
17. 08. 2013
Dát tip
Ty musíš něco šňupat nebo co! Všichni to slovo známe. Všichni rok co rok koukáme na sklizeň klasů - a ta blbina napadne akorát tebe! Obdivuji tu schopnost uvidět (uslyšet) to prostě jinak...************ Jestlipak si poradí Kočkodan i v kapradí?

Kočkodan
17. 08. 2013
Dát tip
Téma sex, to blbnu hned, pokazil jsem slovosled. Správne: Vyvaruj se jecmene, tady zena rekne "ne!" Já osobne cinnost hrebce nejradeji delám v repce. Zajímavé - ve vojtezce, tam to zvládám dosti tezce.

LV
17. 08. 2013
Dát tip

tá červená sa hneď tak dnes už  nevidí, bude  to nejaká KLASIK FIKCE


naopak, trefa přímo do černého. Divím se, že neexistuje nějaký překladač obrázků do Brailova písma :o)


Kočkodan
17. 08. 2013
Dát tip
S tvrzením já prijdu hbite - príjemný je sexík v zite. Kdo chce vzrusa jeste více, tahá dívku do psenice. Jde to také jinak, ovsem, pri aktu se simrat ovsem. Vyvaruj se jecmene, zena rekne - tady ne! (Snad se tématicky od jen tuseného obrázku prílis neodchyluji.)

Čudla
17. 08. 2013
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru