Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Peter Krištúfek: Taxonómia lyriky

19. 08. 2013
5
8
933
Autor
James.Juyce

1. Defektná lyrika je taká, pri ktorej kreovaní sa autor intencionálne angažuje artikulovať extrémne komplikovane, aby zakamufloval svoju indispozíciu produkovať grafémy a fóbiu manifestovať afektívne reakcie. Konvenčne jej vákuum percipient dekonštruuje s lexikónom importovaných lexém. Interesantným fenoménom je, že len minorita disponuje gurážou intenzívne verbalizovať, že "imperátor je intaktný" a že prítomná lyrika je len frivolný balbutizmus. Substitučne kompletná populácia simuluje zainteresovanosť, aby sa nedemaskovalo, že ani minimálne nereflektuje, čo poet projektoval artikulovať.

2. Efektná lyrika je taká, pri ktorej kreovaní sa autor intencionálne neangažuje artikulovať extrémne komplikovane, aby zakamufloval svoju indispozíciu produkovať grafémy a fóbiu manifestovať afektívne reakcie. Organicky jej monumentalitu percipient nedekonštruuje s lexikónom importovaných lexém. Interesantným fenoménom je, že majorita disponuje gurážou intenzívne verbalizovať, že prítomná lyrika je excelentná apoteóza. Kompletná populácia zainteresovane reflektuje, čo poet projektoval artikulovať.


8 názorů

Štefan Bučko

Zlá poézia je tá,

v ktorej nie je metafora

ba ani obraz.


Prosecký
20. 08. 2013
Dát tip

A to já se zase vůbec nebojím pásníkovi říci, že je to prostě hovadina.


Antoncek
20. 08. 2013
Dát tip

tak to je bomba i bez kontextu. žádné bolševické přiblížení lidu! Prostě vám tu poezii pěkně anályzujeme, žáno, kompletní populace.


e.eucrow
19. 08. 2013
Dát tip

s kontextom to hned vypalilo lepsie. a vtipnejsie *



vk
19. 08. 2013
Dát tip

kontext!?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru