Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ale...Asi...

Výběr: Bix
12. 02. 2002
10
0
1642
Autor
Zázrak

 

Bolíš ma

unavená rana.

 

Osud?

 

Ako dýchať?

 

Bolíš ma

nasiaknutý

príchod

nového dňa.

 

Zostali sme

bez seba.

 

Umiera

na nedostatok sily.

 

Nachystané

nedeľné

rezance

osameli.

 

Bolíš ma

utekajúce šťastie.

 

Ale...

 

Asi...

 

To tak má byť!


Hanka13
08. 06. 2006
Dát tip
Všechny básničky, které jsem od Tebe četla, jsou jak paralela mojí vlny.

Hanka13
08. 06. 2006
Dát tip
Ještě chci dodat, že je to až zvláštní a neuvěřitelné, nebo zázračné...

Hanka13
08. 06. 2006
Dát tip
Všechny básničky, které jsem od Tebe četla, jsou jak paralela mojí vlny.

ale...asi...určite....T

Pepo
14. 02. 2002
Dát tip
Ideš do stratena a keď potom objavuješ (to jediné) riešenie - ****. Tip.

Print
12. 02. 2002
Dát tip
*!

Mashik
12. 02. 2002
Dát tip
Bolí mě to za tebe! Krásné, smutné. TIP!

vyo
12. 02. 2002
Dát tip
*!

morskyvanek
12. 02. 2002
Dát tip
Slovenštinu mám ráda, ale přiznám se, že spíš na poslech, než na četbu. Ale u Tvého dílka nemohu než dát tip. :o))

Bix
12. 02. 2002
Dát tip
Zázrak sa nám kratšou odmlkou akosi zmenila. tento tvoj štýl mi ako čitateľovi veľmi vyhovuje.Pasáž s nedeľnými rezancami je úžasná, predovšetkým tým, že rezance chladnú tak veľmi rýchlo...:o(. Je to smunté, skoro trúchlivé, ale na konci nachádzaš silu. A mám pocit, že aj básnicky si ju v tejto básni našla. Súv tom mnohé pocity,akási tichá odovzdanosť,nerozhodnosť...a celé to môžem !

Emily
12. 02. 2002
Dát tip
*T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru